عملیات انتحاری در استان الانبار عراق

شبکه السومریه عراق از کشته شدن یک نیروی نظامی ارتش و زخمی شدن سه نفر دیگر در پی وقوع انفجار انتحاری در استان الانبار خبر داد.

عملیات انتحاری در استان الانبار عراق

یک منبع امنیتی امروز (جمعه) به شبکه السومریه عراق گفت که چهار تن از نیروهای ارتش این کشور در پی انفجار یک بمب گذار انتحاری در جریان عملیات بازرسی در صحرای «راوه» در استان «الانبار» کشته و یا زخمی شدند.  

این منبع گفت: یک شخص در عملیات انتحاری خود را در جمع نیروهای امنیتی که در حال انجام عملیات تفتیش در صحرای «راوه» در استان «الانبار» بودند، منفجر کرد که منجر به کشته شدن یکی از نیروهای ارتش و زخمی شدن سه تن دیگر از آنان شد. 

در خبری دیگر از عراق پایگاه خبری «شفق نیوز» از سقوط یک فروند پهپاد شناسایی بر روی خانه‌ای در مجتمع «سیری» در منطقه العمادیه در شمال دهوک خبر داد و افزود: محل به پرواز در آمدن این پهپاد همچنان نامشخص است.  

169889896

یک منبع محلی به شفق نیوز گفت که این پهپاد شناسایی بر فراز خانه یک شهروند در مجتمع «سیری» در ناحیه «شیلادزی» که در حوزه قضایی العمادیه است در حال پرواز بود. 

این منبع تصریح کرد که این حادثه خسارت جانی و مالی در پی نداشت. 

به نوشته شفق نیوز، حزب کارگران کردستان (پ‌ک‌ک) ضد رژیم آنکارا در مناطق شمالی دهوک فعال است.

بر پایه این گزارش در سال‌های اخیر افزایش درگیرها بین این حزب و نیروهای ترکیه در مناطق مرزی اقلیم کردستان علاوه بر آواره شدن هزاران نفر از ساکنان روستایی این مناطق موجب کشته و یا زخمی شدن شماری از غیرنظامی‌ها شده است.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    1

    اون دیگه چقد خره که برا یه مشت شیاد خودشو منفجر میکند .امان از خریت بشر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها