ادعای تلویزیون اسرائیل درباره افزایش عملیات‌های موساد در ایران حتی بعد از اعلام احیای برجام

کانال ۱۲ اسرائیل ادعا کرد که عملیات‌ سری موساد در ایران برای جلوگیری از تبدیل شدن به کشوری "در لبه توانمندی‌های هسته‌ای"حتی بعد از اعلام احیای توافق افزایش پیدا خواهد کرد.

ادعای تلویزیون اسرائیل درباره افزایش عملیات‌های موساد در ایران حتی بعد از اعلام احیای برجام

به گزارش العربی الجدید، کانال ۱۲ تلویزیون اسرائیل ادعا کرد، در سایه گزارش‌هایی مبنی بر نزدیک بودن تهران و واشنگتن به توافق احیای برجام طی چند روز یا چند هفته پیش‌رو، دستگاه جاسوسی اسرائیل، موساد عملیات‌های سری خود در عمق ایران را افزایش خواهد داد.

در این گزارش که شب گذشته از تلویزیون اسرائیل پخش شد، کانال ۱۲ این رژیم اعلام کرد که استراتژی جدیدی که اسرائیل طی روزهای پیش رو در پیش خواهد گرفت "هدف قرار دادن سایت‌ها و تأسیسات ایرانی تولید کننده سانتریفیوژهای مورد استفاده در غنی‌سازی اورانیوم، راکتورهای هسته‌ای، پادگان‌های آموزشی و رسیدگی به پرونده دانشمندان ایرانی" را شامل می‌شود.

در این گزارش همچنین ادعا شده است که موساد و ارتش رژیم صهیونیستی در نظر دارد عملیات‌هایی را علیه اهداف ایرانی در خاورمیانه انجام دهد و این عملیات‌ها فقط به داخل خاک ایران محدود نمی‌شود.

در این گزارش آمده است که هدف از انجام این عملیات که حتی بعد از اعلام احیای توافق برجام نیز ادامه خواهد داشت، جلوگیری از تبدیل شدن ایران به کشوری "در لبه توانمندی‌های هسته‌ای"، است.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • 1

    بنی گانتس بی ادب وزیر جنگ رژیم صهیونیستی جنایتکار دیگر نمی تواند تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.

  • 1

    و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

  • ناشناس
    0

    چطورمی توان به رژیم صهیونیستی که لااقل ۲۰۰ کلاهک هسته ای دارد و اجازه داد مدعی جهان عاری از سلاح هسته ای و برنامه هسته ای ایران باشد؟ علاوه بر آنکه سلاحهای کشتار جمعی رژیم صهیونیستی باید تحت نظارت جامعه بینالمللی نابود شود و منطقه خاورمیانه اسلامی عاری از سلاحهای کشتار جمعی اداره شود کلیه قطعنامههای شورای امنیت علیه اسرائیل غاصب باید مو به مو اجرایی شود. در ضمن برای تحقق این امر خطیر پیشنهاد میشود در جهت سلامت نفوس انسانی در جامعه بشری امتیاز حق وتوی جمهوری اسلامی ایران که قطعاً به ندرت از آن استفاده خواهد شد توسط سازمان ملل متحد و افکار عمومی جامعه بشری طی یک همهپرسی جهانی به رسمیت شناخته شود.

  • 1

    تسلیحاتی آلمان، سایر کشورهای اتحادیه اروپا و به ویژه آمریکا و اسرائیل عامل اصلی جنگ بمن بوده است.
    تسلیحاتی آلمان، سایر کشورهای اتحادیه اروپا و به ویژه آمریکا و اسرائیل عامل اصلی جنگ اوکراین و روسیه بوده است.

  • درپاسخ به بنی گانتس بی ادب وزیر جنگ رژیم صهیونیستی جنایتکار اگر سلاح هسته ای بد است، اسرائیل جنایتکار هم آن را باید کنار بگذارد.
    1

    درپاسخ به بنی گانتس بی ادب وزیر جنگ رژیم صهیونیستی جنایتکار
    اگر سلاح هسته ای بد است، اسرائیل جنایتکار هم آن را باید کنار بگذارد.

  • 1


    دوستان آمریکا حامی تروریسم هستند.
    دوستان آمریکا حامی القاعده هستند.
    دوستان آمریکا حامی داعش هستند.
    دوستان آمریکا حامی تکفیری ها هستند.
    دوستان آمریکا حامی گروه های تروریستی هستند.
    و این در حالی است که آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و اسرائیل و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار از سال 2011 تاکنون انواع سلاح های مورد نیازی تروریست های داعش را در سوریه و عراق و غیره تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
    از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز از تروریست ها در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
    حضور آمریکا جنایتکار در سوریه و عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.




  • ناشناس
    0

    احتمال ردپای رژیم صهیونیستی‌ در قتل دختر دانشمند و فیلسوف روسی الکساندر دوگین رابطه این رژیم جعلی را با روسیه تیره ‌تر می‌کند. رژیم صهیونیستی عملا از اوکراین در جنگ با روسیه حمایت می‌کند

  • ناشناس
    0

    غلط کرد بیش از ۴۰ ساله همینو میگن
    رژیم صهیونیستی نابود است

  • محمدایمان
    1

    بدی داستان اینه اسراییل پدرسگ واقعا کاری ک میگه و میکنه بمب هسته ای هم داره حالا کی میخواد چیزی بگه جدا بیاد این غلطایی ک گفته همرو انجا م بده واقعا چیکارمیتونیم بکنیم در مرحله حساس قرار بگیریم اونا بمب اتم دارن دوستانی ک نمیدونن قدرت بمب اتم چقدره با سه تادونش میتونه کل عربستان و پودر کنه

  • ناشناس
    0


    ابراز نگرانی آمریکا و انگلیس در پی بالاگرفتن درگیری‌های خونین در لیبی
    سفارتخانه‌های آمریکا و انگلیس در لیبی از بالاگرفتن درگیری‌های خونین در طرابلس ابراز نگرانی کردند.

  • ناشناس
    1

    لعنت به اسرائیل و حامیان اسرائیل .
    عاقبت رژیم اسرائیل فرو رفتن در چاه عمیقی است که خود آنرا ساخته است .

  • ناشناس
    0

    هر کشوری حق داره از خودش دفاع کنه ایران از لبنان و فلسطین حمایت میکنه اسراییل هم باید دنبال امنیت خودش باشه این قانون زندگی هست

  • ناشناس
    1

    من از خدا می خواهم الهی هر چه زودتر نابودی رژیم صهیونیستی رو ببینم
    خدایا به دانشمندان ما توان ساخت سلاح هسته ای رو بده .ما وقتی به آرامش میرسیم که سلاح هسته ای داشته باشیم فقط همین.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها