نماینده افراطی کنست، خانواده اسیر فلسطینی را تهدید به قتل فرزندشان کرد

عضو تندروی پارلمان رژیم صهیونیستی ( کنست) که به مواضع افراطی علیه فلسطینان مشهور است، اعضای خانواده "نورالدین جربوع"، اسیر فلسطینی از اردوگاه جنین را در جریان تماسی تلفنی تهدید و اعلام کرد که فرزندشان را به قتل خواهد رساند.

نماینده افراطی کنست، خانواده اسیر فلسطینی را تهدید به قتل فرزندشان کرد

به گزارش سایت شبکه خبری روسیا الیوم، قدری ابوبکر، رئیس هیئت امور اسرا و آزادگان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، "ایتمار بن غفیر"، از اعضای کنست از طریق تماسی تلفنی با خانواده "نور الدین جربوع" به آنها گفته که فرزندشان را به قتل خواهد رساند.

ابوبکر در ادامه افزود، این قلدری مبتنی بر کینه‌توزی و نژادپرستی توسط بن غفیر که هر روز به دنبال هتک حرمت مقدسات و تحریک کردن افراط گرایان اسرائیلی به ارتکاب جنایت‌های بیشتر در حق ملت فلسطین است، باید تمام شود.

رئیس هیئت امور اسرا و آزادگان با بیان اینکه بن غفیر کارنامه بلند بالایی در خصوص چنین اقداماتی دارد، تاکید کرد که با تماس تهدیدآمیز او برای انتقام جویی از نور الدین و خانواده‌اش به صورت جدی برخورد خواهد شد به ویژه اینکه او کارنامه جنایی سیاهی دارد و به خشونت و آشوب افکنی تحریک می‌کند همانطور که او وکیل مدافع رایگانی برای هر کسی است که مرتکب جنایتی در حق فلسطینی‌ها می‌شود.

اسیر جربوع (۲۷ ساله) ساکن اردوگاه جنین ۹ آوریل گذشته توسط نظامیان اشغالگر صهیونیست بازداشت شد و در جریان بازداشت از چندین ناحیه هدف گلوله اشغالگران قرار گرفت که یکی از گلوله‌ها به ستون فقرات وی اصابت کرد و موجب فلج جزئی او شد. او در حال حاضر در بخش درمانگاه زندان الرمله در شرایطی سخت بستری است.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها