مدیر کل آژانس ادعاها درباره تحقیقات از برخی اماکن در ایران را تکرار کرد

مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بار دیگر ادعاهای خود درباره برنامه هسته‌ای ایران را تکرار کرد.

مدیر کل آژانس ادعاها درباره تحقیقات از برخی اماکن در ایران را تکرار کرد

«رافائل گروسی» امروز دوشنبه در مصاحبه‌ای با شبکه خبری سی‌ان‌‌ان بار دیگر ادعاهای اثبات‌نشده درباره تحقیقات از برخی اماکن در ایران را تکرار کرد.

گروسی در این مصاحبه خطاب به ایران گفت: «به ما پاسخ‌ها و [دسترسی به] افراد و اماکن را بدهید تا بتونیم چیزهای زیادی که شفاف‌سازی در خصوص آنها لازم است را شفاف‌سازی کنیم. ما گزارشی برای توضیح درباره آنچه اتفاق افتاده ارائه خواهیم کرد و بعد، این مسئله فیصله خواهد یافت.»

وی در اظهاراتی که احتمالاً به ادعاهای مربوط به «مواد هسته‌ای اعلام‌نشده در ایران» اشاره داشت اضافه کرد: «اجازه بدهید توضیحی در اختیار ما قرار بگیرد. آنها الان کجا هستند؟ آن موقع، قادر خواهیم بود گزارشی داشته باشیم که می‌گوید درباره این مسئله شفاف‌سازی کرده‌ایم.»

گروسی در مصاحبه با سی‌ان‌ان درباره اینکه آیا آژانس بین‌المللی انرژی اتمی آماده فیصله دادن به تحقیقات آژانس در ایران است گفت: «کنار گذاشتن تحقیقات کاری نیست که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قبل از طی شدن فرایندی مناسب، آن را انجام می‌دهد یا اینکه هرگز آن را انجام خواهد داد.»

وی اضافه کرد: «مسئله ساده است. از من می‌پرسند شما آماده‌اید این تحقیقات را کنار بگذارید؟ این مسئله به یک موضوع ساده بستگی دارد. آیا ایران با ما همکاری خواهد کرد؟ به ما اطلاعات و پاسخ‌های ضروری و دسترسی به افراد و اماکن را بدهید تا بتوانیم درباره چیزهای خیلی زیادی که هنوز به توضیحات نیاز دارند شفاف‌سازی کنیم.»

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • حسین حسنی
    1

    غلط زیادی کرده مزدور اسراییل

  • سعید
    0

    سلام درود بر تمام دولت مردان ایران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها