روزنامه جمهوری اسلامی:

برخی می‌گویند خدا می‌خواهد اسرائیل را به دست پوتین نابود کند؛ نمی‌دانند که تل آویو بهترین روابط را با روسیه دارد

«بعضی افراد که تصور می‌کنند راه ابراز مخالفت با آمریکا و رژیم صهیونیستی این است که از روسیه حمایت و اقدامات رئیس‌جمهور آن را توجیه کنند.»

برخی می‌گویند خدا می‌خواهد اسرائیل را به دست پوتین نابود کند؛ نمی‌دانند که تل آویو بهترین روابط را با روسیه دارد

روزنامه جمهوری اسلامی در ادامه نوشت:  در تحلیل جنگ اوکراین و تجاوز نظامی ارتش روسیه به این کشور می‌گویند اسرائیل با اوکراین رابطه خوبی دارد و شاید خدا خواسته است اسرائیل را به دست پوتین نابود کند!

این افراد لابد از یاد برده‌اند که رژیم صهیونیستی بهترین روابط را با روسیه دارد و پوتین این رژیم را دوست صمیمی روسیه می‌داند. علاوه بر این، خود صهیونیست‌ها بارها گفته‌اند با اطلاع مقامات روسی مواضع نیروهای ایرانی در سوریه را بمباران می‌کنند. هفته گذشته نیز نفتالی بنت به مسکو سفر کرد و مذاکرات محرمانه‌ای با پوتین داشت.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    پوتین بی دین چگونه می تواند طرفدار آخوند حکومتی باشد؟! پوتین بهترین روابط سیاسی را با اسرائیل دارد با وجود اینکه اسرائیل به متحد استراتژیک او یعنی سوریه به خاطر حضور نظامی ایران در سوریه تهاجم می کند! هیچ کشور یا دولتی در دنیا نه تنها متحد ما نیست بلکه دوست ما هم نیست! اگر هم بعضاً روابط اقتصادی با چین و روسیه وجود دارد به خاطر منافع خود آنهاست نه ملت ایران!

  • ناشناس
    0

    همه مثل شما نیستن که بوق و کرنا بزنن فلانی دشمنه
    پوتین به وقتش اسرائیلم زمین میزنه چون اسرائیل طرف امریکاس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها