بازگشایی مجدد مسیرهای خروج غیرنظامیان در اوکراین

کوریدورهای بشردوستانه خروج غیرنظامیان در دو شهر جنوبی اوکراین، از امروز بازگشایی می‌شوند.

بازگشایی مجدد مسیرهای خروج غیرنظامیان در اوکراین

به گزارش سی‌ان‌ان، به گزارش خبرگزاری دولتی روسیه «تاس» کوریدورهای بشردوستانه برای خروج غیرنظامیان از شهرهای «ماریوپول» و «وانوواخا» در جنوب شرق اوکراین، امروز مجددا بازگشایی می‌شوند. 

پس از اینکه مقامات اوکراین روز گذشته -‌شنبه- با استناد به اینکه روسیه آتش‌بس را نقض کرده است تخلیه غیرنظامیان را متوقف کردند، تردیدهایی در رابطه با بازگشایی مجدد این مسیرها به وجود آمده بود. 

به گزارش تاس، «ادوارد باسورین»، معاون رئیس به اصطلاح شبه‌نظامیان مردمی جمهوری دونتسک به خبرنگاران گفت: «کوریدورهای بشردوستانه برای خروج غیرنظامیان در هر دو شهر ماریوپول و وانوواخا امروز ‌بازگشایی می‌شوند.» 

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0


    که کشورهای اروپایی جنایتکار از سال 1945 تاکنون به همراه آمریکا جنایتکار و اسرائیل جنایتکار و با کمک مالی برخی کشورهای عربی جنایتکار در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کنند و آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

  • 0


    پوتین با مردم اوکراین رفتار ورزشکاری داشته باشد
    به عنوان یک ورزشکار قدیمی ایرانی از حمله روسیه به اوکراین بسیار نگران و ناراحت شده‌ام و از پوتین که خود را ورزشکاری همه سر حریف می‌داند، می‌خواهم که با مردم مظلوم و بیگناه اوکراین هم با منش و رفتار ورزشکاری و پهلوانی برخورد کند.

    تفاوت رفتار غرب درباره ایران و اوکراین
    وقتی رژیم بعث عراق با پیشرفته‌ترین سلاح و هواپیماهای جنگنده به ایران حمله کرد و موجب شهید و مجروح و آواره‌شدن میلیون‌ها هموطن ما شد، صدای اعتراضی از هیچیک از کشورهای اروپایی و آمریکا درنیامد، اما حالا از مردم اوکراین چنان دفاع می‌کنند و برای ارتش آن کشور سلاح می‌فرستند که انگار به کشور خودشان حمله شده است!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها