نماینده روسیه: پیش نویس نهایی احیای برجام تهیه شده است

نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، دیروز (دوشنبه) اعلام کرد پیش‌نویس سند نهایی برای بازگرداندن توافق هسته‌ای ایران تنظیم شده است و مذاکرات می‌تواند در مدت کوتاهی به نتیجه برسد.

نماینده روسیه: پیش نویس نهایی احیای برجام تهیه شده است

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، میخائیل اولیانوف در مصاحبه با روزنامه کامرسانت گفت: «مرحله کنونی را می‌توان آخرین مرحله مذاکرات نامید. تا کنون مسیر طولانی‌ای طی شده است. پیش نویس سند نهایی در مورد بازگرداندن برجام تنظیم شده است، اما نکات زیادی وجود دارد که نیاز به توسعه بیشتر دارد.این پیش نویس بیش از ۲۰ صفحه است و مبنایی است که میتوان بر اساس آن مذاکرات را در زمان نسبتا کوتاهی به نتیجه رساند.»

پیش از این نیز نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی مستقر در وین در توییتی نوشته بود: «پس از یک استراحت کوتاه، گفتگو‌های وین فردا از سر گرفته می‌شود. به نظر می‌رسد مذاکرات در مرحله نهایی است که نیازمند عزم و تلاش پرانرژی همه شرکت کنندگان برای رسیدن به نقطه مقصد یعنی احیای کامل برجام از جمله لغو تحریم هاست.»

مذاکرات برای احیای برنامه جامع اقدام مشترک درباره برنامه هسته‌ای ایران فردا سه‌شنبه در وین از سر گرفته می‌شود.

تهران در جریان گفتگو‌های کنونی بر موضوع لغو تحریم‌ها تأکید کرده که توافق جدیدی را نمی‌پذیرد یا تعهدی بیش از آنچه در برجام در قالب اصلی آن آمده است، نخواهد پذیرفت. قابل ذکر است که مقامات غربی بار‌ها اعلام کرده اند که مذاکرات وین برای احیای توافق هسته‌ای ایران وارد مراحل نهایی خود شده و دور هشتم مذاکرات دور نهایی خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • مفث
    1

    شصت نفر رفتید اونجا دوسه ماهه دارید مفت میخورید و میخوابید ،،بعد خبرهای اونجا رو بایست از دهتن نجس و کثیف روسیه بشنویم؟؟؟!!!!!!
    پس شما چکاره اید زبان بین المللی که بلد نیستید حرف بزنید ،،ایرانی هم بلد نیستید حرف بزنید و اخبار بگید؟؟؟

    نظرات شما -
    • 0

      والا، حالم از قیافه اولیانوف به هم می‌خوره

    • مش جمعه
      0

      این شصت نفر برای گردش رفتند و متاسفانه مسلط به زبان انگلیسی نیستند و از همه بدتر بدون اجازه اولیانوف حق سخن گفتن را ندارند.

  • کریمی قدوسی
    1

    از مذاکره کننده ارشد ایران آقای اولیانوف تشکر ویژه دارم که بهمراه اقای پوتین ارباب ایران خیلی زحمت و سعی و کوشش کرد تا تحریم ها از دوش مردم ایران برداشته شود

  • شهریار
    0

    حونیم و آینده لای چرخ های هسته ای نابود شد لعنت به شما که زندگی رو از ما دزدیدید

  • ناشناس
    2

    سیاست هر موقع یک چیزی اقتصا می کند یک وقت زیاد حرف زدند و نتیجه تحریم های بیشتر در دولت قبل شد .اکنون حرافی نمی کنند عملگرا هستند و نتیجه ی موفق وعزتمندانه آن را خواهیم دید بعضی هم می گردندزیر یک خبر چند تا کامنت یکسویه منفی می گذارند بگن خیلی نظر داده شده است. بیکاری در پادگان !!!

  • مهدی
    0

    کثیفتر و پلیدتر از روسیه و چین کشور دیگه ای نیست حالا چرا مقامات تمایل دارن به سمت اینها برن الله علم!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها