نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی:

ایران به دنبال نابودی اسرائیل است

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه در نشستی به گزافه‌گویی علیه ایران پرداخت و گفت که وحشتی که از تهران شروع می‌شود به دنبال نابودی اسرائیل، تسلط بر جهان و راندن آن به ورطه تاریک است.

ایران به دنبال نابودی اسرائیل است

 «نفتالی بنت» روز پنجشنبه باز هم به لفاظی علیه ایران پرداخت و مدعی شد که ایران می‌خواهد از طریق افراط‌گرایی اسلام‌گرا بر جهان تسلط یابد.

بنت در پیامی از پیش ضبط شده در هفتمین نشست سالانه رسانه‌های مسیحی سازمان مطبوعاتی این رژیم که به صورت مجازی برگزار شد، ادعا کرد: «اینجا در اسرائیل (فلسطین اشغالی)، ما با یک دشمن بسیار آشکار، اسلام ستیزه‌جوی افراطی مبارزه می‌کنیم».

وی در ادامه ادعاهایش گفت: وحشتی که از تهران شروع می‌شود به دنبال نابودی اسرائیل، تسلط بر جهان و راندن آن به ورطه تاریک است.

او در ادامه، در این نشست که موضوع آن توافقات شکست‌خورده ابراهیم بود، این توافق‌ها را طلوع جدیدی برای جایگاه رژیم صهیونیستی در منطقه خواند و مدعی شد که توافق‌های عادی سازی روابط این رژیم با برخی کشورهای عربی منطقه، ثبات و رفاه منطقه را افزایش داده است.

مقام‌های رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر تلاش‌ها برای اخلال در روند مذاکرات وین را شدت بخشیده‌اند و از هر تریبونی برای فضاسازی علیه ایران سوء استفاده می‌کنند.

نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پیش‌تر به روزنامه «تایمز» انگلیس گفت: ما با ایران در جنگ سرد هستیم. در ۳۰ سال گذشته ایران در اطراف ما مستقر شده تا حواس ما را پرت کند.

او در ادامه با این ادعا که «ترکیب تهدید نظامی، فشار دیپلماتیک و اقتصادی نه تنها از سوی اسرائیل، بلکه از سوی ایالات متحده و دیگر قدرت‌ها برای ایران روشن می‌کند که اگر ایران به غنی‌سازی اورانیوم ادامه دهد، پیامدهای بسیار جدی خواهد داشت»، گفت: من معتقدم که ایران سرعت را کاهش خواهد داد و متوقف خواهد شد.

اخیراً رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی هم از تسریع برنامه‌های عملیاتی این رژیم علیه ایران سخن گفت.

به نوشته روزنامه «یعدیعوت آحارانوت» سپهبد «آویو کوخاوی» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح (رژیم) اسرائیل در جریان سخنرانی در کمیته امور خارجی و دفاعی کنست گفت: «نیروهای اسرائیل در حال تسریع برنامه‌های عملیاتی و آمادگی خود برای مقابله با ایران و تهدید برنامه هسته‌ای نظامی آن است.»

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • سردار
    1

    آقایانی که بعد از من پست میذارید واز ایران همایت میکنید علیه اسرائیل مردم دارند پوست مرغ می خرند کیلویی ۱۸ هزار برای خوردن برای سگ نه فقط از اونجایی که الکی گفتیم راه قدس از کربلا میگذرد یا اسرائیل از روی نقشه باید حذف بشود و اوناراتحریک کردیم علیه خودمان اینگار سگو تحریک کردیم صددرصد هم گاز میگیره فقط یقیه اونو بگیریم که اونارو تحریک کرده من خودمم صد درصد ایرانیم

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      ملتو اسکل میکنن با خیالاتشون

  • ناشناس
    0

    اسرائیل فعلا چند هیچ جلو هست ببینیم تا خدا چی میخواد

  • دکتر سید
    0

    اگر اسرائیل که شامل چندین میلیون یهودی زن و بچه و پیر و جوان است را ایران با خاک یکسان کند و همه زن و بچه پیر و جوان را به خاک و خون بکشد کشور ایران تمام مشکلاتش حل خواهد شد و تمام اختلاس ها و دزدی ها و رانت خواری ها به پایان خواهد رسید .اجرکم عندالله
    التماس اندکی تفکر

  • دادا
    0

    اقای بنت ملت ایران است که فعلا با بی تدبیری مقامات کشور ازبین میره نوبت به شما نمیرسه نگران نباش فعلا ملت ایران داره ازبین میره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها