با پیگیری‌های خبرفوری مشکل ایستگاه خیابان سهروردی برطرف شد+تصاویر

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان پس از انتشار تصاویری از عدم حل مشکل ایستگاه خیابان سهروردی (سه راه سیمین) با ارسال پیامی به خبرفوری از برطرف شدن مشکل این ایستگاه خبر داد.

با پیگیری‌های خبرفوری مشکل ایستگاه خیابان سهروردی برطرف شد+تصاویر

به گزارش خبر فوری در اصفهان ، در حوادث گرانی بنزین و ناهنجاری هایی که در سطح شهرها رخ داد، اصفهان نیز از خسارات این تجمعات و اغتشاشات بی نصیب نماند و چندین دستگاه اتوبوس و ده ها بانک و مراکز دیگر مورد خسارات جدی قرار گرفت.

در کنار خسارات عمده ای که به تجهیزات و مراکز شهری ایجاد شد خسارات خرد و موردی نیز به صورت جزی به بخشی از اموال شهری شده است که به علت بی توجهی یا بی اطلاعی از درجه اهمیت کمتری برای مسئولان شهری برخوردار می باشد ولی همین موارد ناچیز برای شهروندان مشکلاتی را به بار آورده است.

ایستگاه اتوبوس خیابان سهرودی در سه راه سیمین از جمله این موارد است که چندماه پس از اعتراضات گرانی قیمت بنزین بدون صندلی و نشیمنگاه مناسب برای مسافران اتوبوس واحد بود و شهرداری منطقه اقدامی در جهت رفع آن نکرده بود.

چند روز پس از پیگیری ها و انتشار تصاویری که شهروندان برای خبرفوری ارسال کرده بودند، ایمان حجتی مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان با ارسال تصاویری از این ایستگاه اتوبوس از حل این مشکل در این منطقه شهرداری برای ساکنان خیابان سهرودی خبر داد.

پیگیری مجدانه مدیران شهرداری اصفهان برای جهت حل مشکلات شهری و پاسخگویی به رسانه ها یقینا نقطه عطفی در ارتقا سطح خدمت رسانی شهری اصفهان و رضایت عمومی مردم خواهد بود.

22

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رتبه 4 کنکورسال85 (فقرا)
    0

    حاج اقا . شهرستان های قدس شهریار ملارد.هنوز بانک ندارند.لطفا یک شعبه سیار بزنید بابا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها