شریعتمداری:

ارتقای کیفیت، مسئولیت اصلی تولیدکنندگان است

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: باید برای حمایت از تولید ملی نسبت به خرید کالای ایرانی تعصب داشته باشیم و البته در این میان ارتقای کیفیت محصولات داخلی مسئولیت اصلی همه دست اندرکاران تولید است.

ارتقای کیفیت، مسئولیت اصلی تولیدکنندگان است

محمد شریعتمداری در نشست هم اندیشی با رییس و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت:با اتکا به سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، اسناد بالادستی، برنامه ششم توسعه و برنامه راهبردی ریاست جمهوری ، برنامه یکساله تدوین و به معاونت ها جهت اجرا ابلاغ شده است.به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از شاتا، وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ به سال حمایت از کالای ایرانی توسط رهبر معظم انقلاب، افزود: برای حمایت از کالای ایرانی از دل این برنامه یکساله یک اقدام راهبردی طراحی کردیم.

شریعتمداری با تاکید بر اینکه تمایل نسبت به خرید کالای ایرانی باید در دل همه مردم ایجاد شود گفت: حتی اگر کالای ایرانی از لحاظ استاندارد و کیفیت با نمونه خارجی اش برابری نکند، باید برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان نسبت به خریدش اقدام کنیم و در این مسیر پویش های متعددی از جمله "آری به تولید ملی" طراحی شده و در حال اجراست.

وزیر صنعت، معدن و تجارت یادآور شد: باید برای حمایت از تولید ملی نسبت به خرید کالای ایرانی تعصب داشته باشیم و البته در این میان ارتقای کیفیت محصولات داخلی مسئولیت اصلی همه دست اندرکاران تولید است./اقتصاد آنلاین

729

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها