بازدهی روزانه انواع ارز دیجیتال

رونمایی از رکورد جدید بیت‌کوین در ایران

قیمت بیت‌کوین در ایران بیشتر از هر موقع دیگری به مرز سه میلیارد تومان نزدیک شده است.

رونمایی از رکورد جدید بیت‌کوین در ایران

بیت‌کوین در شبانه‌روز قبلی تا مرز ۵۲ هزار دلار جلو رفت و در صرافی‌های ایرانی با احتساب نرخ تتر روبروی آن عدد دو میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان سبز شد. این بالاترین قیمت بیت‌کوین در ایران است و رهبر بازار ارز دیجیتال بیشتر از هر موقع دیگری به مرز سه میلیارد نزدیک شده. اتریوم همزمان با بیت‌کوین، بالاترین محدوده تاریخی خودش یعنی تقریبا مرز ۱۶۵ میلیون را لمس کرد. حجم ورودوخروج پول سرمایه‌گذاران بازار ارز دیجیتال همچنان حول‌وحوش دو تریلیون و ۷۰ میلیارد دلار یعنی بیشترین میزان از فروردین پارسال قرار دارد و بیت‌کوین به‌تنهایی به ۵۱.۵ درصد از این عدد تسلط پیدا کرده است.

قیمت بیت‌کوین؛ ۵۱ هزار و ۲۰۰ دلار

قیمت بیت‌کوین امروز پنجشنبه سوم اسفند به شکل لحظه‌ای ۵۱ هزار و ۲۰۰ دلار به ثبت رسید. نسبت به دیروز رشد تقریبا نیم درصدی قیمت بیت‌کوین را شاهد هستیم، چون ارزش رهبر بازار ارز دیجیتال دیروز تقریبا ۵۰ هزار و ۹۵۰ دلار ارزش داشت.

بیت‌کوین در شبانه روز قبلی افت و خیز چشمگیری نداشته و نمودار نشان می‌دهد رهبر بازار ارز دیجیتال ظرف ۲۴ ساعت قبلی بین دو محدوده ۵۰ هزار و ۷۵۰ دلار تا ۵۱ هزار و ۹۸۱ دلار نوسان داشته است. همین عدد آخر یعنی ۵۱ هزار و ۹۸۱ دلار به پول خودمان و با احتساب نرخ تتر ۵۷ هزار تومانی معادل دو میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان است.

 

قیمت بیت‌کوین به این ترتیب به بالاترین سطح در ایران رسید و فاصله زیادی با مرز سه میلیارد ندارد. نسبت به یک هفته قبل شاهد بازدهی یک درصدی بیت کوین هستیم، اما این عدد درمقایسه با یک ماه قبل و سه ماه قبل به ترتیب به مثبت ۲۵ و مثبت ۴۰ درصد می‌رسد. تسلط بیت‌کوین به بازار ارز دیجیتال فعلا معادل ۵۱.۵ درصد از کل پول‌های موجود در کریپتو تخمین زده می‌شود و در شبانه روز قبلی کمی بیش از ۲۷ میلیارد دلار بابت خریدوفروش بیت کوین جابجا شده است.

قیمت اتریوم؛ دو هزار و ۹۵۰ دلار

قیمت اتریوم امروز پنجشنبه سوم اسفند به دو هزار و ۹۴۵ دلار رسید تا شاهد رشد تقریبا دو درصدی باشیم. اتریوم دیروز دو هزار و ۸۹۰ دلار خریدوفروش می‌شد و الان برای تریدر‌های ایرانی معادل ۱۶۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ارزش دارد.

قیمت اتریوم البته در شبانه‌روز قبلی سری به کانال سه هزار دلار زده و به شکل لحظه‌ای تا سه هزار و ۲۲ دلار جلو رفته است. بادرنظر گرفتن قیمت امروز تتر، اتریوم امروز تا مرز ۱۶۵ میلیون بالا رفته و قیمت اتریوم هم به بالاترین سطح در ایران رسیده است.

اتریوم با احتساب رشد دو درصدی که در شبانه‌روز قبلی داشته، بازدهی هفتگی پنج درصدی، بازدهی ماهانه ۲۳ درصدی و بازدهی سه ماهه ۴۵ درصدی را به چشم می‌بینید. از نظر تسلط به بازار ارز دیجیتال سهم اتریوم حول‌وحوش ۱۸ درصد برآورد می‌شود.

قیمت انواع ارز دیجیتال

بازار ارز دیجیتال همزمان با قدم‌های کوتاه بیت‌کوین و اتریوم، روند آرامی در ۲۴ ساعت گذشته داشته و بازدهی آلت‌کوین‌های سرشناس فراتر از سه درصد نرفته است.

بایننس‌کوین که بین همه رمرزارز‌های سرشناس روز‌های بهتری را پشت سر می‌گذارد، بازدهی روزانه سه درصدی داشته است. در یک هفته شاهد رشد هفت درصدی قیمت بایننس‌کوین بودیم و از این لحاظ هم اضاع باینسس‌کوین بهتر از بقیه آلت‌کوین‌هاست.

آوالانچ با ثبت بازدهی روزانه دو درصد، از این نظر پشت‌سر بایننس‌کوین قرار می‌گیرد و روندی مشابه اتریوم داشته است. قیمت کاردانو و سولانا یک درصد و قیمت ریپل نیز یک درصد ارتقا پیدا کرده و ترون تقریبا بدون تغییر قیمت نسبت به ۲۴ ساعت گذشته معامله شده است.

بازدهی روزانه انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

قیمت

بازدهی روزانه

بیت‌کوین

51 هزار و 200 دلار

مثبت نیم درصد

اتریوم

دو هزار و 950 دلار

مثبت دو درصد

بایننس‌کوین

379 دلار

مثبت سه درصد

سولانا

103.5 دلار

مثبت یک درصد

ریپل

0.543 دلار

مثبت نیم درصد

کاردانو

0.594 دلار

مثبت یک درصد

آوالانچ

37.3 دلار

مثبت دو درصد

ترون

0.139 دلار

صفر درصد


 
منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها