رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران‌ میهن:

عرضه تخم مرغ بالاتر از ۹۰ هزار تومان گرانفروشی است

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران‌ میهن گفت: عرضه هر شانه تخم مرغ فله بالاتر از ۹۰ هزار تومان گرانفروشی است.

عرضه تخم مرغ بالاتر از ۹۰ هزار تومان گرانفروشی است

حمید رضا کاشانی گفت: قیمت کنونی هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۷۲ تا ۷۳ هزارتومان است که براین اساس هر شانه تخم‌مرغ فله حداکثر ۹۰ هزار تومان باید به مصرف کننده عرضه شود.

به گفته او، هم اکنون هر شانه تخم مرغ ۱.۸۰۰ گرمی فله با نرخ ۸۵ تا ۹۰ هزار تومان در میادین و فروشگاه های زنجیره ای عرضه می شود، لذا توزیع بالاتر از ۹۰ هزار تومان ۱۰۰ درصد گرانفروشی است که دستگاه های مربوط باید با متخلفان برخورد کنند.

کاشانی می گوید: روزانه ۳ هزار و ۴۰۰ تن تخم مرغ در سطح کشور عرضه می شود، درحالیکه حداکثر نیاز کشور ۳ هزار و ۱۰۰ تا ۳ هزار و ۲۰۰ تن است.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن‌گفت: با توجه به شرایط مساعد تولید مشکلی در عرضه نداریم که بخواهد گرانفروشی رخ دهد چرا که عرضه با نرخ های بالاتر منوط به این است که قیمت تخم مرغ درب واحدهای تولیدی بالا باشد، درحالیکه‌ چنین شرایطی نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • رابی
    0

    ۹۰هزار تومان از نظر حضرات گرانفروشی نیست؟
    دانشجویان و فقرا برای خوردن فقط داشتند این تخم مرغ که اونهم دیگر قادر به خرید آن نیستند

  • علی وفایی
    0

    همه چی گرون شده مواد اولیه خوراک مرغها گرون شده و .... اگر قیمت تخم مرغ بالاتر نره تا چند وقت بعد مرغداری‌ها خالی از مرغ میشن و مردم مجبورند تخم مرغ وارداتی رو با قیمت بیشتر تهیه کنند

  • ناشناس
    0

    قیمت مصوب تخم مرغ ۷۶ هزار تومان است نه ۹۰ هزار تومان!!! قیمت تخم مرغ در سال ۱۴۰۱ بالاتر از ۷۶ هزار تومان مصداق بارز گرانقروشی و کسب مال حرام است!

  • ناشناس
    0

    خیلی ممنون از لطف شما...
    خجالت بکشید

  • ناشناس
    0

    کدام دستگاه مربوطه و کدام برخورد دقیقا وقتی همه مغازه ها دارن 100 تومن تخم مرغ میفروشن این دستگاهها کجا هستن و برای چی حقوق میگیرن حتی اگر یک سوپر مارکت هم بالاتر از اینها میفروشد شده یکبار این دستگاهها جریمه شوند و کسر بشه از حقوقشون .باید فلان شود باید بیسار شود ولی هیچوقت نمیشود بدعت کثیفی است که دولت رئیسی مد کرده هر چه که نمیشود همان چیزی است که رئیسی و وزراش دستورش رو دادن و چون دستورش رو دادن تقصیری از انجام نشدنش ندارن به نظر اکثر مردم این مسئولین فقط یک دستگاه میشناسند انهم دستگاه غریزه شان است و تمام .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها