در آستانه موج ششم کرونا

نظارت بر کدام صنوف تشدید می‌شود؟

اتاق اصناف ایران طی اطلاعیه‌ای با اشاره تاکید کرد که بازرسان اتحادیه‌های صنفی به همراه بازرسان سایر دستگاه‌ها با متخلفان به ویژه در صنوف رستوران، اغذیه فروشی، سوپرمارکت و نانوایی برخورد خواهند کرد.

نظارت بر کدام صنوف تشدید می‌شود؟

اتاق اصناف ایران در این اطلاعیه‌ اعلام کرد:

اینک بر عموم جامعه روشن و مبرهن است که هر گونه کوتاهی در رعایت موازین بهداشتی، سلامت جامعه را بیشتر به مخاطره می‌اندازد، بنابراین طبعا مسئولیت‌پذیری مضاعف و همت بالاتر و جدی‌تری در اجرای پروتکل های بهداشتی را می‌طلبد.

به همین سبب و حسب مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، رعایت دستورالعمل‌ها و رویه‌های بهداشتی در صنوف برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا از سوی جامعه اصناف، امری‌الزام‌آور است.

با توجه به هشدارهای مقامات بهداشتی مبنی بر احتمال بروز موج ششم کرونا و به منظور حفظ سلامت آحاد مردم و خانواده اصناف و جلوگیری از خسارات جانی و مالی، بازرسان اتحادیه‌های صنفی به همراه بازرسان سایر دستگاه‌ها نسبت به برخورد قانونی و عاجل با متخلفان به ویژه در صنوف رستوران، اغذیه فروشی، سوپرمارکت و نانوایی اقدام خواهند کرد.

بنابراین از تمامی واحدهای صنفی به ویژه در صنوف مذکور انتظار می‌رود تا با دقت و توجه بیشتری به استفاده از ماسک، شست وشوی دست‌ها و حفظ فاصله اجتماعی بپردازند و در این راستا مروج اجرای پروتکل‌های بهداشتی از سوی مشتریان و مراجعان به واحد صنفی خود نیز باشند.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • طاهر
    0

    ای کاش می دیدین ودرک می کردبن مردم چقدر بدبخت و گرفتار شدن جواب مروم این نبود

  • زرزر
    0

    چند ساله همین را می گین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها