دامپزشکی: مرغ‌ های ایرانی تریاکی نیستند!

سازمان دامپزشکی کشور طی اعلامیه‌ای استفاده از تریاک در پرورش طیور گوشتی با هدف وزن‌گیری را تکذیب کرد.

دامپزشکی: مرغ‌ های ایرانی تریاکی نیستند!

سازمان دامپزشکی کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به بازنشر خبری از قول رئیس پیشین سازمان دامپزشکی کشور مبنی بر استفاده از تریاک در صنعت پرورش طیور گوشتی با هدف وزن‌گیری، به استحضار هموطنان عزیز می‌رساند پرورش طیور گوشتی در کشور مبتنی بر اصول علمی در کنترل بیماری‌ها، استفاده از جوجه یک‌روزه استاندارد اصلاح‌نژادشده، بهره‌گیری از جیره غذایی مناسب و اصلاح ساختار واحدهای پرورشی بوده و لذا استفاده از راه‌های غیرمعقول و غیرعلمی در فرآیند پرورشی تحت هیچ شرایطی توجیهی نداشته و قطعاً صنعت تولید گوشت مرغ از این موارد مبراست.

دامپزشکی: مرغ‌های ایرانی تریاکی نیستند

لذا با تاکید مجدد بر این نکته که تولید گوشت مرغ در کشور از مزرعه تا سفره تحت نظارت بهداشتی سازمان دامپزشکی کشور می‌باشد؛ تأکید می‌گردد هموطنان عزیز با اطمینان خاطر می‌توانند نسبت به مصرف گوشت مرغ اقدام و نگرانی در این ارتباط نداشته باشند.

ببینید : رییس سازمان دامپزشکی: اکثر مرغداران قبل از سربریدن مرغ‌ها در آب آن‌ها تریاک می‌ریزند

لازم به ذکر است سامانه ارتباطی ۱۵۱۲ در سرتاسر کشور آماده پاسخگویی به سؤالات هموطنان در حوزه وظایف و مسئولیت‌های دامپزشکی کشور است.

منبع: خبرآنلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ایمان
    0

    روایت است که در هنگام دفن میت ،اگر چهل نفر شهادت دهند که مرده ،آدم خوبی بوده ،خداوند او را خواهد بخشید .می گویند آدم رذل و پست فطرتی از دنیا رفت ،در هنگام دفن میت ،روحانی حاضر در مراسم طبق سنت ما ایرانی ها ،رو به مردم کرد و گفت : شهادت می دهم مرحوم تازه گذشته ،آدم خوبی بود .در این لحظه افراد شرکت کننده با صدای بلند گفتند : ها بابا!!!!!!!!!!!!!!!!

  • ناشناس
    0

    البته وقتی نماینده ..مرغ هم باید

  • ناشناس
    0

    اینکه این خبر درست هست یا نیست را در این هزار توی هرج و مرج و اظهارات ضد و نقیض مسئولان نمی توان تشخیص داد اما یک امر مسلم است و نمی توان انرا کتمان کرد و بی ارتباط با چالش ها و بحران های،ریز و درشت کشور نمی باشد و ان اینست که ستون فقرات و استخوان بندی یک جامعه به غایت استبدادزده تاریخی مبتنی بر سود و منافع جویی شخصی و فرقه ای و قبیله ای ایست و در چنین جامعه ای انچه محجور و مغفول است نیست جز منافع و امنیت جمعی و ملی است.

  • ناشناس
    0

    مرغ ایرانی همتریاکیست و هم هورمونی مردم هم میدانند و علت تخییرات هورمونی در افراد هم این است

  • فتعلی برادر ضربعلی
    0

    اولا تریاک لاغر میکند اگر تریاک چاق میکرد که الان‌ ببشتر مردم پهلوان بودند.دوم مرغدار اگر بخواهد تریاک به مرغ بدهد که آواره میشود .سوم چاقی مرغ بستگی به نوع جوجه دارد که اگر جوجه منفی باشد بهترین مرغ به عمل می آید.این خبر کذب محض است .تازه تریاک رنگ گوشت را سیاه میکند‌.مرغ به این سفیدی چطور تریاکی است.

    نظرات شما -
    • ایران زمین
      0

      اقای فتعلی این خبر مطمئن باش درسته تریاک را در زمانی که مرغ ها اسهال داشته باشند با حل کردن تریاک در آب به خورد مرغ میدهند تا اسهال قطع شود. در زمان فروش مرغ نیز تریاک را درآب حل کرده به مرغ میدهند وسبب یبوست مرغ شده وزن مرغ بالا رفته و به فروش میرسانند.

  • بهروز ترکه
    0

    به قول آذریها( ............فارسی را پاس بداریم) توراست میگی، هوم!!!مردم عملی کردید یک پچیزیم طلبکارید، بی شوخی میگم بعداز مدت مصرف زیاد مرغ آلوده به مورفین خواه ، ناخواه مردم ، مخصوصا جوانان به این متاء لعنتی گرایش پیدا میکنند دیگه......!!!!!!!من دیدم این باجناق مون هی مارو دعوت میکنه و بعد فقط جوجه کباب سرو میکنه!!!( آب از دستش نمیچکه)

  • کیان
    0

    این خبر کاملا صحت داره هم هرمون سوما حیوانی هم قضیه تریاک چون دوستان من که مرغداری دارن برای مصرف خونه حداقل دوهفته مرغ را از بقیه جدا می‌کنند تا هرمون از بدنش خارج بشه و آن دسته از دوستان که به خبر شک دارن یک جوجه بخرن و با بهترین غذا ی سفره خودشون دوماه تغذیش کنند اگر بیشتر نیم کیلو شد بعد به این باور می‌رسید که چگونه یک جوجه 60 روز تا 90روز 2:5 تا 3 کیلو وزن پیدا میکنه

  • دن کیشوت
    0

    باز هم یکی چیزی گفت، مردم نیم خیز شدند و بلافاصله دیگری تکذیب کرد و مردم دوباره خوابیدند. حضرات مسوولین لطفاً دیگر مزاحم خواب ملت نشوند.

  • محسن
    0

    خدایی هردوتاشونو باید اتیش زد اونی که این حرفو زده حتما تو دوره مدیریت خودشم این جریان بوده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها