تحصیل در آلمان با مدرک دیپلم چگونه است؟

آلمان در چند سال اخیر تبدیل به یکی از بهترین کشور‌ها برای مهاجرت شده‌است.

تحصیل در آلمان با مدرک دیپلم چگونه است؟

دلیل آن می‌تواند تحصیل رایگان در آلمان و در دانشگاه‌های این کشور و همین‌طور امکان تحصیل به زبان انگلیسی است. مهاجرت تحصیلی به آلمان از راه‌های متفاوت و مختلفی امکان پذیر است؛ یکی از آن‌ها تحصیل در آلمان با مدرک دیپلم است.

برای آشنایی با شرایط و قوانین برای تحصیل درآلمان با مدرک دیپلم با ما همراه باشید.

اطلاعاتی درمورد کشورآلمان
کشور آلمان هفتمین کشور بزرگ اروپا است. پایتخت کشور آلمان شهر برلین هم‌رده با نیویورک و از بهترین شهر‌های جهان است. زبان رسمی این کشور آلمانی است که حدود 95 درصد از جمعیت این کشور از آن استفاده می کنند. کشور آلمان با کشور‌های فرانسه، هلند، بلژیک، سوئیس، دانمارک و... همسایه است.

آلمانی کشوری 4 فصل است و آب‌و‌هوای معتدلی دارد.اگر قصد شما فقط مهاجرت تحصیلی به آلمان است داشتن مدرک زبان انگلیسی کافی است؛ اما اگر می‌خواهید بعد از اتمام تحصیل در این کشور زندگی کنید پیشنهاد من به شما این‌ است که حتما زبان آلمانی را یادبگیرید.

به دلیل اینکه مردم این کشور احترام زیادی برای زبان خود قائل هستند و ترجیح می‌دهند به زبان آلمانی با شما صحبت کنند.

شرایط تحصیل در آلمان با مدرک دیپلم
برای تحصیل در آلمان با مدرک دیپلم به دیپلم 12 ساله نیاز دارید و باید در کنکور کشور ایران شرکت کرده باشید. در این صورت برای برخی از رشته‌های دانشگاهی نیازی به شرکت در آزمون‌‌های ورودی نیست؛ البته برای رشته‌های تاپ مانند پزشکی و دندانپزشکی دادن آزمون‌های ورودی الزامی است.

اگر می‌خواهید در کشور آلمان به زبان آلمانی به تحصیل بپردازید باید مدرک C1 داشته باشید تا بتوانید وارد دانشگاه شوید. شما می‌توانید با مدرک A2 یا B1 نیز اقدام به اپلای کنید. در کشور آلمان کلاس‌های زبانی برگذار می‌شود که شما می‌توانید مدرک خود را به C1 ارتقاع دهید.

بهترین دانشگاه‌های کشور آلمان
دانشگاه‌های کشور آلمان از بهترین دانشگاه‌های اروپا و جهان است. امکان تحصیل به زبان انگلیسی دانشگاه‌های این کشور را به مقصد مهمی برای مهاجران تحصیلی تبدیل کرده‌است. شما با تحصیل در دانشگاه‌های این کشور مدرک معتبر جهانی دریافت می‌کنید و می‌توانید با استفاده از این مدرک به کار و تحصیل در کشور‌های منطقه شنگن بپرداید.

در فهرست پایین بهترین دانشگاه‌ها را جهت تحصیل پزشکی در آلمان و تحصیل در سایر رشته‌ها در این کشور را به شما معرفی می‌کنیم.

· دانشگاه پزشکی مونیخ(University of Munich)

· دانشگاه پزشکی هامبورگ(University of Hamburg)

· دانشگاه هومبولت برلین(Humboldt-Universität zu Berlin)

· دانشگاه فنی مونیخ(Technical University of Munich)

· دانشکده مهندسی، دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ

· دانشگاه فرای برلین

· دانشگاه هایدلبرگ

موسسه مهاجرتی اصطهباناتی به شما کمک می‌کند با توجه به رشته‌ای که می‌خواهید در آن تحصیل کنید دانشگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

شهر‌های دانشجویی کشور آلمان
برلین این شهر دارای جاذبه‌های توریستی و دارای چندین دانشگاه خوب برای تحصیل در آلمان است که عبارت‌اند از:

· دانشگاه آزاد برلین(Freie Universität Berlin)

· دنشگاه فنی برلین(Berlin Institute of Technology)

· دانشگاه هومبولت(Humboldt University of Berlin)

هامبورگ شهری دانشجویی و بسیار شاد است و دارای تعداد زیادی دانشگاه(از جمله دانشگاه هامبورگ) برای تحصیل در رشته‌های متفاوت است.

مونیخ شهری آرام برای دانشجویانی که می‌خواهند تحصیل در یک شهر آرام را تجربه کنند. هزینه زندگی در این شهر کمی نسبت به شهر‌های دیگر آلمان بیشتر است؛ اما کیفیت زندگی در این شهر بالا است و شما می‌توانید در این دانشگاه برتر آلمان یعنی دانشگاه فنی مونیخ و دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان تحصیل کنید.

فرانکفورت یکی دیگر از شهر‌های کشور آلمان است که دارای بهترین دانشگاه‌های دنیا هم رتبه با دانشگاه‌های آمریکایی است. برای زندگی نیز این شهر گزینه بسیار خوبی است و از نظر اقتصادی هم رتبه با توکیو و سنگاپور است.

6 مدرک طلایی برای مهاجرت تحصیلی به آلمان
· رزومه تحصیلی(شامل تمام فعالیت‌های علمی و عملی به زبان انگلیسی ترجمه شده باشد)

· مدارک تحصیلی و ریزنمرات با ترجمه انگلیسی(شامل مدرک دیپلم و سه سال آخر تحصیل)

· مدرک زبان مورد نیاز ( برای هرکدام از مدارک باید حداقل نمره را داشته‌باشید)

· کپی گذرنامه

· بیانیه هدف(هدف شما از مهاجرت و تحصیل در کشور آلمان چیست؟ دو صفحه برای بیانیه هدف مناسب است)

· توصیه نامه(معمولا برای داوطلبانی که می‌خواهند برای کارشناسی ارشد یا دکترا اقدام کنند به آن نیاز دارند)

برای اینکه تمام مدارک شما کامل و بدون نقص باشد شما به یک مشاور نیاز دارید که شما را در راهی که پیش گرفته اید راهنمایی کند. موسسه مهاجرتی اصطهبانی مشاورانی با تجربه دارد که صدها دانشجو را در راه گرفتن اپلای تحصیلی راهنمایی کرده‌اند.

ویژگی‌های یک موسسه مهاجرتی توانا
شما برای مهاجرت بی شک به یک مشاور نیاز دارید. این مشاور می‌تواند فردی باشد که قبلا مهاجرت کرده و در این کار تجربه و اطلاعات دارد و یا به افرادی کمک کرده که مهاجرت کنند.

معمولا شما برای مهاجرت نمی‌توانید فقط به یک راه اکتفا کنید و نیاز دارید راه‌های متفاوتی را امتحان کنید. اگر اطلاعات کافی برای این کار نداشته باشید فقط باعث پیچیده شدن مسیر می‌شوید. اما مشاوران توانا اطلاعات بالایی در این موضوع دارند و می‌توانند مهاجرت شما تا حد امکان ساده کنند.

· یک موسسه مهاجرتی توانا دارای وکیل پایه یک دادگستری است

· دارای یک تیم هماهنگ و تخصصی است

· پیشینه و کارنامه موفقی در مهاجرت دارد

· صداقت و همراه بودن با شما در مسیر مهاجرت

اگر می‌خواهید یک موسسه را انتخاب کنید که همه ویژگی ها را داشته باشد به موسسه مهاجرتی اصطهباناتی مراجعه کنید. این موسسه مشاوره اولیه کاملا رایگان دارد و شما می‌توانید اطلاعات مورد نیازتان را در مورد شرایط خود از مشاورین این موسسه بگیرید.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • yara honari
    0

    میشه یه مطلب هم درباره بورسیه تحصیل در آلمان بذارید؟ ممنون

  • negin fazilat
    0

    خیلی متن خوبی بود ممنون. تحصیل در آلمان واقعا شرایط مناسبی داره.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها