پیش‌بینی بازار سکه در هفته آینده/ حباب سکه بهار آزادی ۵۳ هزار تومان شد

بررسی روند بازار سکه، از کاهش حباب سکه به دلیل تعطیلات چند روز اخیر حکایت دارد.

پیش‌بینی بازار سکه در هفته آینده/ حباب سکه بهار آزادی ۵۳ هزار تومان شد

در حال حاضر در بازار هر قطعه سکه امامی ۱۱ میلیون و ۹۱۷ هزار تومان، سکه بهار آزادی ۱۱ میلیون و ۲۸۱ هزار تومان، نیم‌سکه ۶ میلیون و ۸۲ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۳۰۹ هزار تومان است.

اما در شرایطی این قیمت‌ها در بازار سکه دیده می‌شود که در آخرین روزهای کاری بازار، قیمت‌ها روندی صعودی به خود گرفته بود و حتی سکه امامی در بازه‌ای از زمان، مرز ۱۲ میلیون تومان را رد کرد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که در حال حاضر حباب سکه امامی ۵۱۴ هزار تومان، حباب سکه بهار آزادی ۵۳ هزار تومان، حباب نیم‌سکه ۳۸۱ هزار تومان، حباب ربع‌سکه ۹۵۷ هزار تومان و حباب سکه گرمی ۹۰۳ هزار تومان است.

پیش‌بینی بازار سکه در هفته آینده/ حباب سکه بهار آزادی ۵۳ هزار تومان شد

محمد کشتی‌آرای، نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر گفته است؛ طی روزهای اخیر علاوه بر اونس جهانی طلا، نرخ ارز در داخل هم در پی تعطیلی بازارها تغییراتی نداشت، اما کاهش معاملات و دادوستدها حباب سکه را کاهش داد. در حقیقت حباب سکه که در روزهای شنبه و یک‌شنبه هفته جاری تا محدوده ۸۰۰ هزار تومان هم رسیده بود، اما این چند روز تعطیل اخیر باعث شد که حباب سکه تخلیه شود.

وی درباره روند قیمت‌ها در بازار سکه در روزهای آینده عنوان کرده است؛ با توجه به این‌که هفته‌ای که گذشت، اکثرا تعطیل بوده است، اظهارنظری دقیقی در رابطه با سمت و سوی قیمت‌ها نمی‌توان داشت. در هر صورت که از فردا (شنبه) علیرغم اینکه همچنان بازار تعطیل است، اما یک‌سری معاملات آغاز خواهد شد و قیمت‌های می‌تواند بیانگر وضعیت قیمت‌ها باشد.

منبع: خبرآنلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • مهدی
    0

    سکه صد هزار تومانی سال 85 شده 12 میلیون تومن .مردک میگه حبابش 53 هزار تومانه . چرا این جفنگیاتو میگی مردک.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      معنی حباب رو می‌دونی؟ اگه نمیدونی سرچ کن

    • ح ز
      0

      معنی فلسفی حباب را نمیگه که شما بلدی عزیز جان معنی سکه صد هزاری سال ۸۵ را که الاان شده ۱۲ملیون را معنی کن ماهم بفهمیم اگه شما بلدی

    • ناشناس
      0

      اوکی الان میگم حباب سکه چطور محاسبه میشه: عیار طلای معامله شده در بازارهای جهانی یا اونس 24 و عیار سکه بهار آزادی 21.6 است و با تقسیم عدد 21.6 بر 24 عدد 0،900 به دست می‌آید و پس از ضرب عدد حاصل در وزن انواع سکه، قیمت واقعی آن به دست می‌آید. خب اما وقتی میرید سکه رو بخرید، می‌بینید که قیمت سکه با این محاسباتی که کردم متفاوته. مثلا با توجه به محاسبات، شما انتظار داری قیمت سکه ۱۰ میلیون باشه، اما میبینی ۱۲ میلیونه. در این حالت میگن حباب سکه ۲ میلیون تومانه. متوجه شدین؟ یعنی حباب سکه، ربطی به قیمت سکه در گذشته نداره.

  • مری
    0

    الان مردم پول ندارن هویج بخرن طلا پیشکش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها