رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی خبر داد

کاهش ۳۵ درصدی تقاضای گوشت در بازار / گوسفند زنده کیلویی ۴۵ تا ۶۰ هزار تومان

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: قیمت گوشت گوسفندی در ایام محرم نسبت به قبل، تغییر چندانی نداشته است و در حال حاضر گوسفند زنده نر با وزن ۵۰ تا ۵۵ کیلوگرم به ازای هر کیلو ۶۰ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

کاهش ۳۵ درصدی تقاضای گوشت در بازار / گوسفند زنده کیلویی ۴۵ تا ۶۰ هزار تومان

علی اصغر ملکی افزود: با توجه به شرایط کرونا، بازار گوشت چندان پر رونق نیست و قیمت‌ها در بازار نسبت به قبل تفاوت چندانی ندارد.

وی گفت: نسبت به شرایط عادی تقاضا برای گوشت بیش از 35 درصد کاهش یافته ضمن اینکه گوشت به اندازه کافی در فروشگاه‌ها موجود است.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی افزود: در حال حاضر گوسفند زنده نر با وزن 50 تا 55 کیلوگرم به ازای هر کیلو 60 هزار تومان در بازار عرضه می‌شود و قیمت هر کیلو گوسفندماده نیز 45 تا 50 هزار تومان است.

ملکی گفت: در حال حاضر گوشت به مقدار کافی در بازار موجود است و دام‌های مولد و با وزن پایین به بازار عرضه میشود که دامداران به دلیل گرانی و در دسترس نبودن نهاده دامی و علوفه مجبور به انجام این کار می‌شوند.

وی گفت: با توجه به عرضه دام با وزن پایین به بازار به طور میانگین در هر رأس بین 4 تا 5 کیلوگرم پروتئین از دست می‌رود.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی افزود: امیدوارم هر چه زودتر برای تأمین به موقع نهاده‌های دامی و علوفه با قیمت مصوب فکری شود.

منبع: تسنیم

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • حسن
    0

    گوشت تا سه ماه اینده زنده کیلویی به ۸۰هزارتومان خواهد رسید دامدار بدبخت علوفه نسبت به سال ۹۹چهار برابر خریداری میکند بعد انتظار دارید گوشت قیمتش سه سال تقریبا ثابت بمونه امکان ندارد سوزنی به خودن بزن جوالدوزی به دامدار آقای دولت.

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      والابااین وضع بازار علوفه گوشت باید 250هزارتومان باشه

  • کاربر ناشناس
    0

    شما چقدر ساده هستین تمام اینها فیلمه که گوشتو گرون کنن پس چرا گاو وگوسفندهای که ور روستاها هستن و تهدادشان کم نیست نیاز به خرید علوفه ندارن هم به همین گرونی دامهای خود را میفرشن و دولت هم کاری نداره باور کنین تمام این گرانیهدست خود دولته پس خرج لبنانو سوریه رو کی باید بده اینقدر ساده نباشن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها