چرا بازار سیمان در هفته های اخیر آشفته است؟

حضور واسطه ها و افت تولید به دلیل قطعی برق باعث جهش قیمت سیمان در هفته های گذشته شده است. اصلاح تدریجی قیمت حامل های انرژی و کشف قیمت سیمان در بورس کالا از سری راهکارها جهت سازماندهی بازار سیمان در کشور شمرده می‌شود.

چرا بازار سیمان در هفته های اخیر آشفته است؟

فایل صوتی زیر را در این ارتباط بشنوید:

منبع: خبرفوری

66

حجم ویدیو: 5.76M | مدت زمان ویدیو: 00:02:48 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • محمد
    0

    فعلا خیلی بازار ها آشتفه است بازار دارو از همه بد تر مرغ که چه بگویم گوشت که به خاطر گرانی مصرفش نصف شده

  • سید
    0

    یه سوال میشه بفرمایید کدام بازار آشفته نیست؟ دو سال پیش رله فن جک اس 5 رو از نمایندگی می خریدم 5 هزار تومان الان می خرم 57 هزار تومان و در بازار آزاد تا 200 هزار تومان می فروشند سوال اینجاست ارتباط افزایش دلار با این قیمت ها کجاست دلار 8 برابر شده و می بایست 5 هزار تومان بشود 40 هزار تومان این 57 هزار تومان نمایندگی و 200 هزار تومان آزاد از کجا آمده. همه این آشفتگی ها در عدم نظارت و برخورد قاطع شکل گرفته و تا زمانیکه ادارات دولتی پالایش نیروی انسانی نشود دلال ها و رانت خواران از طریق همین افراد که همگی می خواهند یک شبه ره صد ساله را بروند کار خودشان را انجام خواهند داد.

  • عباس بوعذار
    0

    سلطنت آخوندی و شاه سلطان حسینی

  • مهسا
    0

    دلیلش اینه که یسری بی شرف و بی ناموس توایران هستن که مخاف برجام و پایین امدن دلارهستن.

  • ایرانی
    0

    سلام جناب آقای مخبر معاون محترم رئیس جمهور خواهشمنداست وضعیت وخیم بازار را رصد كنید و دستان آلوده رانت خواران و مفت خوران اقتصادی كه به سفری كوچك مردم ایران زمین دست درازی كرده اند را قطع كنید . وضعیت مصالح ساختمان كه بهتر بگویم صنعت ساختمان با هزاران كارگر و مهندس فعال در این حوزه بسیار وخیم می باشد . كاهش پروانه های ساخت تایید بر این موضوع می باشد فعالان در این حوزه كنار كشیده اند و یكسری دلال بازار مصالح ساختمانی در دست گرفته اند . ممنون

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها