شربت‌خانه و کافه‌های معروف اصفهان

در مرکز شهر اصفهان و یا محله‌هایی مثل جلفا که قدم بزنید، کافه و شربت‌خانه‌هایی دنج به چشمتان می‌خورد.

شربت‌خانه و کافه‌های معروف اصفهان

مخصوصاً اگر در فصل تابستان به اصفهان سفر می‌کنید، یک نوشیدنی و شربت خنک، انرژی لازم را برای ادامه گشت و گذار در شهر به شما می‌دهد. در این مقاله به سراغ معرفی بهترین کافه‌ها و شربت‌خانه‌های اصفهان و روشی آسان و سریع برای خرید بلیط هواپیما رفته‌ایم.

شربت‌ خانه فیروز
یکی از زیباترین مکان‌هایی که در اصفهان برای استراحت و گپ و گفت می‌توانید پیدا کنید، شربت‌خانه فیروز در محله جلفاست. پس از بازدید از کلیسای وانک، با کمی پیاده‌روی به اینجا می‌رسید و نقاشی‌ها و لوازم قدیمی آن در بدو ورود توجه‌تان را جلب می‌کند. منوی شربت‌ها متنوع است؛ بیدمشک، بهارنارنج، گل محمدی، و زعفران از محبوب‌ترین انتخاب‌ها هستند. در کنار آن هم می‌توانید از کیک و شیرینی‌های تازه شربتخانه فیروز سفارش دهید و بعد به ادامه بازدید از اصفهان بپردازید.

شربت خانه بهار نارنج
در محله جلفا و نزدیک کلیسای وانک، شربت خانه بهارنارنج شهرت خاصی دارد. فضای دلنواز و سنتی، پنجره‌های رنگی، و نقاشی‌ها بر روی دیوارها، اینجا را به پاتوق بسیاری تبدیل کرده است. در کافه بهار نارنج، انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، دسر، و شیرینی‌های تازه سرو می‌شود.

کافه تئاتر
در هنگام پیاده‌روی در خیابان چهارباغ عباسی، در کافه تئاتر که یکی از کافه‌های دنج است می‌توانید توقف کنید و از خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها و قهوه‌های تازه آن سفارش دهید.

شربت‌خانه روزگار
اگر در میدان نقش جهان هستید، شربت‌خانه روزگار محل مناسب و آرامی برای نشستن و استراحت به‌نظر می‌رسد. این مکان در پشت مسجد شیخ لطف الله و در سرای اسپادانا قرار گرفته و شربت‌هایی مثل بهارنارنج و لیمو نعنا و یا چای را می‌توانید سفارش دهید.

کافه رستوران ترنج
این کافه در اصل خانه‌ای قجری بوده و به خانه هوانس هم شناخته می‌شود. کافه ترنج در خیابان نظامی قرار گرفته و به انتخاب خودتان در داخل و یا در حیاط و فضای باز می‌توانید بنشینید. موسیقی زنده در بسیاری از مواقع به راه است و از بین غذاها، ته‌چین مرغ طرفداران زیادی دارد.

سفر هوایی به اصفهان
برای رفتن به این شربت‌خانه‌ها و کافه‌های معروف اصفهان، تنها به یک بلیط هواپیما نیاز دارید. سایت اسنپ‌ تریپ بلیط هواپیما تهران اصفهان را با بهترین قیمت و معتبرترین ایرلاین‌ها ارائه می‌دهد و در چند دقیقه مراحل خرید را می‌توانید تکمیل کنید. علاوه بر آن، با فیلترهای متنوعی مانند قیمت، ایرلاین، و نوع پرواز، امکان مرتب کردن لیست پروازهای اصفهان را به دلخواه دارید و بلیط سیستمی هواپیما مورد نظرتان را در کمترین زمان می‌توانید پیدا کنید. خدمات پشتیبانی اسنپ‌تریپ در تمام روزهای هفته و به صورت 24 ساعته در دسترس است.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها