یک اقتصاددان:

نوسانات نرخ ارز، سرمایه‌گذاری بر بخش تولید را کاهش داده است / اصلی‌ترین چالش اقتصادی کشور تولید است

یک اقتصاددان بیان کرد: با آنکه فعال شدن صنایع تولیدی مستلزم سرمایه‌گذاری است، اما، به علت افزایش قیمت ارز در یک دهه گذشته سرمایه‌گذاری صورت نگرفته است.

نوسانات نرخ ارز، سرمایه‌گذاری بر بخش تولید را کاهش داده است / اصلی‌ترین چالش اقتصادی کشور تولید است

حسین راغفر در گفتگو با خبر فوری ادامه داد: چالش اقتصاد کشور تولید و یکی از موانع تولید قیمت بسیار بالای ارز است. باید قیمت ارز کاهش بیابد تا امکان سرمایه‌گذاری را برای سرمایه‌گذاران فراهم کند

وی اضافه کرد: دولت باید نظام مالیاتی و بانکی را اصلاح کند. نظام مالیاتی باید از فعالیت‌های نامولد مالیات بگیرد و آن را بصورت یارانه دستمزد به صنایع بدهد.

ادامه این گفتگو را در زیر بشنوید.

منبع: خبر فوری

70

حجم ویدیو: 6.38M | مدت زمان ویدیو: 00:04:43 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کارشناس ارشد
    0

    ایشان مثل اینکه الفبای اقتصاد را هم نمی‌داند . وقتی که کشور درآمد ارزی کافی ندارید با چه پشتوانه ای قیمت ارز را میتوان کاهش داد ؟

    نظرات شما -
    • امیر1
      0

      ببخشش شاید نهار و خیلی خورده

  • ابران
    0

    الان خیلی از تولیدات مشتری ندارد.متاسفانه مسوولان هی تولید تولید می کنند و هیچ فکری بعد از تولید ندارند که حالا با این تولید بدون مشتری چه کنیم؟تا به یک کشور عادی بدون تحریم در دنیا تبدیل نشویم،هرگز مشکلات این کشور حل نخواهند شد،حتی اگر بزرگترین مدیران و اقتصاد دانان دنیا در ایران بر سر کار بیایند باز هم کاری از پیش نخواهند برد،باید ساختار قدرت در ایران اصلاح شود،قانون اساسی اصلاح شود،قدرت به مجلس و قوه مجریه پس داده بشه و ....،بقیه کارها اب در هاون کوبیدن است.یا خدا از تو کمکی رسد برای این کشور و مردم عزیز و دوست داشتنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها