گوشت قرمز ارزان می شود

رئیس شورای تامین کنندگان دام اظهار کرد: در حال حاضر مقادیر زیادی گوشت تولید شده که در اختیار بخش خصوصی و دولتی است به طوریکه می‌توان بازار را به ۲ بخش منجمد و گرم تقسیم کرد.

گوشت قرمز ارزان می شود

منصور پوریان قیمت هر کیلو گوشت گوساله منجمد وارداتی را کمتر از ۱۰۰ هزار تومان و گوشت گوسفندی وارداتی را ۱۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: گرچه قبل از عید دولت قیمت گوشت‌های منجمد وارداتی را افزایش داد، اما در بخش منجمد داخلی نوسان خاصی را مشاهده نکردیم، هر چند در بخش لاشه گوشت گرم به سبب تمایل مصرف خانوارها نوساناتی را داشتیم که با ازدیاد عرضه انتظار می‌رود، بازار متعادل شود.

پوریان ادامه داد: طبق روال همه ساله عرضه دام در ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد به اوج خود می‌رسد که ازدیاد عرضه در برابر تقاضا منجر به تعادل قیمت در سطح بازار خواهد شد.

این مقام مسئول قیمت کنونی هر کیلو گوساله ۴۴ تا ۴۶ هزار تومان و گوسفند ۵۲ تا ۵۵ هزار تومان اعلام کرد و گفت: با وجود ازدیاد عرضه دام در برابر تقاضا ناشی از زایش‌های مناسب پاییز، زمستان و بهار امسال مشکلی در بخش گوشت و دام نداریم.

رئیس شورای تامین کنندگان دام ادامه داد: علی رغم انباشت دام‌سنگین در واحدهای دامداری و ازدیاد عرضه دام سبک در واحدها، قیمت گوشت در خرده فروشی ها بالاست که علت اصلی این گرانی ها به مشکلات نظام توزیع باز می‌گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • محمد
    0

    در کتاب درسی قدیم ما داستانی از شاهنامه بود که دیو رستم را بالای سرش برده بود و از او پرسید به دریا بیفکندمت یا به کوه و چون رستم می دانست کار دیو برعکس است گفت به کوه و دیو رستم را به دریا افکند و جان سالم بدر برد حالا داستان از این قرار است وقتی صحبت ارزانی است معنی و مفهومش یعنی گرانی لینکلن هم گفته بزرگترین خیانت بشریت تغییر مفهوم کلمات است

  • کاربر ناشناس
    0

    درفیروزآبادفارس وروستاهایش کیلویی صدوچهال تومان امروزچهارشنبه

  • کاربر ناشناس
    0

    ازبهلول پرسیدند تودیوانه ای یابرادرت گفت مردحسابی عقل نداری یاچشم طرف گفت چرا بهلول گفت من مراقب زبان وگوش وچشمم هستم ولی برادرم هم دزده هم قماربازی می‌کنند بدان پنج انگشت دست شبیه هم نیست

  • حسین
    0

    44 هزار تومان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟حالت خوبه؟؟؟؟؟؟؟ بالای 100 اگه بتونی بخری خیلی خوب خریدی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      گوساله زنده دیروز فروختم ۵۲هزار تومن این گوساله فکر کنم منظورش گوساله زندس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها