کاهش ۱۰ هزار تومانی قیمت گوشت در بازار

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از کاهش قیمت گوشت در بازار خبر داد و گفت: هر کیلو شقه گوسفندی در بازار ۱۱۵ هزار تومان است.

کاهش ۱۰ هزار تومانی قیمت گوشت در بازار

علی اصغر ملکی از کاهش ۱۰ هزار تومانی نرخ گوشت در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۱۰۰ تا ۱۰۳ هزار تومان به مغازه‌دار و ۱۱۰ تا ۱۱۵ هزار تومان به مصرف‌کننده عرضه می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به کاهش تقاضا در اواسط ماه و کنترل نسبی قاچاق دام از مرزهای کشور، نوسان چندانی در بازار متصور نیستیم. هر چند وقوع بارش و اختلال در حمل و نقل دام به تهران بر نوسان قیمت بازار دامن می‌زند.

ملکی با اشاره به اینکه دام به اندازه کافی وجود دارد، بیان کرد: با توجه به شراط عرضه دام، تا پایان ماه بعید است که اتفاق خاصی در بازار بیفتد و قیمت‌ها به همین شکل باقی خواهد ماند.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی ادامه داد: با توجه به کاهش قدرت خرید افراد و گسترش شیوع ویروس کرونا، کشش چندانی برای خرید گوشت در بازار وجود ندارد.

وی قیمت کنونی هر کیلو دام زنده را ۴۷ تا ۴۸ هزار تومان اعلام کرد و گفت: با کنترل نسبی قاچاق، مشکلی در ارتباط با تامین دام نداریم.

این مقام مسئول در پایان درباره آخرین وضعیت قاچاق دام تصریح کرد: طی هفته‌های اخیر مقداری دام زنده از میاندوآب به کشورهای عربی قاچاق می‌شد که خوشبختانه با اطلاع رسانی به موقع، موضوع قاچاق تا حدی کنترل شده که این موضوع اثر خود را در بازار گذاشته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها