بهترین آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی در تهران

در وضعیت کنونی جامعه که بسیاری از افراد به دنبال راه اندازی حرفه و شغلی پر درآمد می باشند می توان شغل تعمیرات لوازم خانگی را از جمله مشاغل مفید دانست که با آموزش مهارت های لازم می توان به این حرفه وارد شد.

بهترین آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی در تهران

با توجه به پیشرفت تکنولوژی گستردگی استفاده از انواع لوازم خانگی در منازل افزایش یافته است و روز به روز مدل های جدیدی از لوازم خانگی مختلف وارد بازار می شود که از فناوری ها و امکانات مدرن تری بهره مند می باشد و به انجام آسان تر کارها کمک می کند. با توجه به این که لوازم خانگی عموما الکتریکی و برقی بوده و ممکن است دچار خرابی و مشکل شوند، در نتیجه نیاز به تعمیرکاران ایین وسایل در جامعه به شدت احساس می شود. در وضعیت کنونی جامعه که بسیاری از افراد به دنبال راه اندازی حرفه و شغلی پر درآمد می باشند می توان شغل تعمیرات لوازم خانگی را از جمله مشاغل مفید دانست که با آموزش مهارت های لازم می توان به این حرفه وارد شد. اما این آموزش ها چگونه و در کجا باید صورت گیرند؟ پاسخ به این سوال موضوعی است که در این مقاله به آن پرداخته شده است.

بازار کار تعمیرات لوازم خانگی

در ابتدا نیاز است تا بازار کار این حرفه را بررسی کرده و به میزان سرمایه مورد نیاز برای ورود به این حرفه بپردازیم. به طور کلی صنعت لوازم خانگی به علت نیازی که به آن در جوامع مختلف وجود دارد و تقاضای بالا برای تهیه انواع لوازم خانگی، از صنایع پولساز و پر درآمد دنیا محسوب می شود. حال مشاغلی که در ارتباط با این صنعت می باشند مانند فروشگاه ها و نمایندگی های فروش لوازم خانگی، نصاب ها و تعمیرکاران لوازم خانگی و فروشندگان قطعات انواع لوازم خانگی نیز از بازار کار خوبی برخوردار می باشند. قیمت بالای لوازم خانگی مختلف باعث می شود تا در صورتی که مشکلی در وسایل مختلف مانند یخچال، لباسشویی و غیره به وجود آمد فرد در صدد تعمیر آن بر آید و به سرعت اقدام به خرید وسیله جدید ننماید. این است که در کشور ما که به علت سایه تحریم ها قیمت این وسایل بسیار بالاتر از سایر کشورها می باشد اهمیت تعمیرات بیشتر شده و تعداد مراجعه کنندگان جهت انجام تعمیرات مختلف بیشتر می باشد و در نتیجه بازار کار حرفه ای تعمیرکاران لوازم خانگی با رونق خوبی مواجه می باشد.

علاوه بر بازار کار مناسب، عامل دیگری که افراد را ترغیب به وارد شدن به این حرفه می کند میزان اندک سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی این شغل می باشد. چرا که تعمیرات لوازم خانگی مانند هر شغل فنی دیگری مهارت محور بوده و نیاز به ابزار کار و دستگاه ها و تجهیزات گران قیمتی ندارد.

چگونه وارد شغل تعمیرات لوازم خانگی شویم؟

برای وارد شدن به این حرفه می توان در دبیرستان شاخه کار و دانش را انتخاب نموده و در رشته تعمیرات لوازم خانگی تحصیل نمود. علاوه بر آن می توان تحصیلات دانشگاهی در رشته های برق و الکترونیک را ادامه داده و با انواع لوازم خانگی و نحوه تعمیر آنها آشنا گردید.

اما روش بهتر و زود بازده تری که برای فراگرفتن مهارت های لازم می توان انجام داد، ثبت نام در دوره های آموزشی تعمیرات لوازم خانگی می باشد. در آموزش تعمیر لوازم خانگی مهارت های فنی مختلف جهت عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی به افراد آموزش داده می شود و این افراد پس از پایان دوره ها قادر به انجام تعمیرات لوازم خانگی مانند تعمیرات یخچال فریزر، تعمیرات ماشین لباسشویی، تعمیرات ماشین ظرفشویی و غیره خواهند بود.

پیش از انتخاب آموزشگاه باید توجه نمود که آموزشگاه زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای فعالیت کرده و از کارگاه های مجهز جهت انجام آموزش های عملی برخوردار باشند. این آموزشگاه ها پس از اتمام دوره به افراد مدرک معتبر اعطا نموده که توسط این مدرک می توان به راحتی جذب بازار کار شده و از مزایای این مدرک استفاده نمود.

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

در این دوره های آموزشی به ارائه سرفصل های مختلف مانند آشنایی اولیه با الکترونیک، آشنایی با انواع لوازم خانگی و قطعات به کار رفته در آنها، آشنایی با ارورها و کد خطاهایی که توسط دستگاه های مختلف نمایش داده می شود، نحوه عیب یابی سریع دستگاه، آموزش رفع عیب و تعمیر لباسشویی ، آموزش تعمیر و رفع عیب برد ماشین ظرفشویی، آموزش تعمیرات تلویزیون، آموزش تعمیرات انواع یخچال ها، آموزش رفع عیب انواع کولر گازی و ... پرداخته می شود. تمامی افراد قادر به شرکت در این کلاس ها می باشند و نیازی به پیش زمینه خاصی برای ورود به این کلاس ها نخواهد بود

آموزشگاه فن آموزان معتبرترین مراکز تعمیراتی لوازم خانگی در تهران با ارائه مدرک فنی و حرفه ای اقدام به برگزاری دوره های آموزشی برای افراد علاقمند می نماید. از دیگر دوره های برگذار شده می توان به دوره تعمیرات موبایل ، آموزش تعمیرات پکیج و... اشاره کرد. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان خبره مجموعه به شماره 02166477300 تماس حاصل فرمایید.

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها