راهنمای انتخاب سررسید 1400

در تولید سررسید و سالنامه، شما می‌توانید با سفارشی سازی و چاپ سررسید اختصاصی، مقصود خود را به مخاطبان برسانید. مهم‌ترین موضوع در انتخاب سررسید مناسب، قطع یا همان اندازه آن می‌باشد.

راهنمای انتخاب سررسید 1400

مجموعه آریس چاپ سعی بر این دارد با ارائه مقالات تخصصی در زمینه چاپ سالنامه 1400، به مشتریان خود اطلاعات کافی و لازم را ارائه دهد تا بتوانند راحت تر و با دانش کافی محصول مورد نظر خود را سفارش دهند و به دست مخاطبین خود برسانند. همکاران پرتلاش ما در آریس چاپ، همواره سعی کردند تا رضایت مشتری را سرلوحه تمامی فعالیت های خود قرار داده و اینکه در پایان کار مشتری از کار کردن با مجموعه ما خرسند باشد.

" سررسید 1400 - تقویم رومیزی 1400 "

سالنامه، سررسید، سال شمار، تقویمی است که به شکل کتاب یا دفتری چاپ و طراحی شده است. هر قطع از سالنامه بنابر درخواست مشتری به چاپ می رسد. هم اکنون سررسیدها، به طور گسترده مورد استفاده همگان قرار می گیرد. دانش آموزان، دانشجویان، مدرسین، مهندسین، دکترین، مدیران و.. به طور متداول از سررسید استفاده می کنند. اکثر سررسید های موجود در بازار ایران، برای سازمان ها به منظور هدیه و تبلیغات چاپ می شود.

در تولید سررسید و سالنامه، شما میتوانید با سفارشی سازی و چاپ سررسید اختصاصی، مقصود خود را به مخاطبان برسانید. مهم ترین موضوع در انتخاب سررسید مناسب، قطع یا همان اندازه آن می باشد. بسته به نوع نیازِ مخاطب اندازه های مختلف برای سررسید در نظر گرفته شده است.

قطع انواع سررسید 1400

قطع جانمازی:

با ابعاد ۷×۱۲ سانتیمتر ‌است . این قطع برای سررسید هایی که با کاربرد دعا و ادعیه طراحی می شوند، کاربرد دارد.

قطع جیبی:

این قطع که در گذشته به قطع «بغلی» شهرت داشته‌ است، دارای طول و عرض تقریبی ۷×۵ سانتی‌متر است. این قطع برای سررسید های کوچک و با صفحات کم کاربرد دارد.

قطع خشتی:

از کهن‌ترین قطع‌های نسخه‌های خطی است، به طول و عرض همسان و برابر، به ‌شکل مربع، که طول و عرض آن مساوی است.

قطع رقعی:

در اندازه ۱۴×۲۲ سانتیمتر و مطابق نظر دیگر، اندازه این به طول و عرض تقریبی ۱۹×۱۰ سانتی‌متر می باشد.

قطع نیم‌ربعی:

با ابعاد ۱۰×۱۸ یا ۹×۱۷ سانتیمتر می باشد.

قطع وزیری:

دارای سه اندازه کوچک (به طول و عرض تقریبی ۲۱×۱۵ سانتیمتر)، متوسط (۲۴×۱۶) و بزرگ (۳۰×۲۰‌ ) است.

از میان قطع های سالنامه، قطع وزیری و رقعی پر چاپ ترین قطع ها، به دلیل سبکی، خوش دست بودن و سفارش اغلب مشتریان، پرچاپ ترین نوع سررسید ها می باشد و عملاً قطع های سلطانی، رحلی یا قطع‌های بزرگ برای چاپ سررسید کاربردی ندارند.

بسیاری از متخصصان تبلیغات معتقدند شرکت هایی که از ابزار تقویم رومیزی برای نشر نام خود استفاده می کنند، ابزار بسیار مفیدی را انتخاب نموده اند. کارشناسان بر این باور هستند اگر چه امروزه با پیشرفت تکنولوژی انواع تقویم ها و اپ های برنامه روزانه در دسترس افراد قرار گرفته است، اما هنوز بیشتر مدیران تمایل دارند تا از تقویم رومیزی در محل کار خود استفاده کنند. شاید یکی از دلایل محبوبیت تقویم رومیزی کاربردی بودن آن است، ممکن است تولید کننده تقویم رومیزی جهت کاربردی تر شدن این محصول، در پایه ی آن فضایی جهت نگهداری خودکار، برگه یادداشت و یا ساعت در نظر بگیرد. اما آنچه بیشتر به محبوبیت تقویم رومیزی بین مشتریان کمک می کند، کیفیت تصاویر زیبا و چاپ تقویم رومیزی 1400 است.

ما مصرانه به دنبال نوآوری هستیم. نگاه به آینده به همراه تجربه ای که از گذشته اندوخته ایم به ما کمک کرده تا همیشه یک گام جلوتر باشیم. سالنامه آریس ،تولید محصولات با کیفیت بالا را وظیفه خود می داند و برآنیم تا با بهره مندی از کارکنان مجرب و توانمند و تجهیزات به روز و با تاکید بر رعایت حقوق مشتریان ، بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهیم.

o جهت استعلام قیمت و مشاوره رایگان با کارشناسان ما میتوانید به آدرس اینترنتی سایت ما در
وب سایت سالنامه آریس arischap.com مراجعه کنید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها