خرید انواع هدایای تبلیغاتی ارزان و کاربردی | هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

در میان روش های مختلف بازاریابی، کمتر روشی را می‌توان یافت که به اندازه هدایای تبلیغاتی خاص و منحصر به فرد برای کسب مشتریان جدید و همچنین افزایش رضایت مشتریان همیشگی، مؤثر عمل کرده باشد.

خرید انواع هدایای تبلیغاتی ارزان و کاربردی | هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

انتخاب هدایای تبلیغاتی مفید و کاربردی

برای اینکه یک تبلیغ مؤثر و مفید برای مجموعه خود داشته باشید، هدایای تبلیغاتی را انتخاب کنید که برای دریافت کننده مفید باشد. منظور از مفید بودن این است که هم برای گیرنده، کاربردی و قابل استفاده باشد هم تبلیغ برند شما را به نحو احسنت نشان دهد و به مدت طولانی قابل مصرف باشد. وقتی یک هدیه تبلیغاتی به مدت طولانی نگه داری و قابل مصرف میشود این شانس وجود دارد که دوستان و آشنایان گیرنده هم آن محصول را مشاهده نمایند. در کل بایستی هدیه تبلیغاتی به گونه ای باشد که این جمله معروف را گویا باشد " همیشه ما را به خاطر بسپار" پس بایستی هدیه ای را انتخاب کنیم که انتقال دهنده این پیام باشد.

انواع هدیه تبلیغاتی

آفتابگیر، فلش مموری، ساک دستی پارچه ای، کلاه و کیف، لیوان تبلیغاتی، بادکنک، بج سینه، پاوربانک، پد موس، پرچم، پوشه دکمه دار، تابلو هدیه، تقویم رومیزی، تیشرت، انواع جاکارتی، جا کلیدی، جلد لوح تقدیر نامه، جلد مدارک، چتر، خودکار، دفترچه یادداشت، تندیس، ساعت دیواری و رومیزی، ست هدایای تبلیغاتی مدیریتی خاص، ست هدایای مدیریتی لاکچری، ست ابزار، ست دیجیتال، سررسید و سالنامه، فلاسک از جمله هدایای تبلیغاتی شناخته شده میباشند. که بسته به نیاز شما میتوانند آیتم مناسبی برای هدیه دادن به مخاطب باشند.

تیشرت تبلیغاتی یکی از مهمترین و ماندگارترین و تأثیرگذارترین هدایای تبلیغاتی به شمار می رود. با حضور در نمایشگاه ها و فروشگاه ها میتوانید کارمندان یا مخاطبان یا هواداران یک برند خاص را ببنید که با پوشیدن لباس تبلیغاتی برند محبوبشان، دست به حمایت از آن میزنند. چاپ روی تیشرت تبلیغاتی بوسیله چاپ سیلک اسکرین و چاپ سابلمیشن انجام می‌شود.

کلاه تبلیغاتی یک از ابزار ارزان و بسیار مؤثر در گروه هدیای تبلیغاتی به شمار می رود. کلاه تبلیغاتی ارزان را می توان یکی از هدایای تبلیغاتی دانست که در امور نمایشگاه و فروشگاه و رستوران بسیار کار برد دارد. چاپ روی کلاه تبلیغاتی کتان به وسیله دستگاه های چاپ روی پارچه انجام می شود و قیمت چاپ روی کلاه فوم تبلیغاتی ارزان تر از کلاه تبلیغاتی پارچه ای است . انواع کلاه تبلیغاتی نقابدار را می توان از شرکت هدایای تبلیغاتی بهار گیفت با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت کلاه تبلیغاتی خرید کنید .

ساک دستی پارچه‌ای جهت آسان کردن حمل کالای خریداری شده برای مشتری استفاده میشود. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که قصد داشته باشید کالایی سنگین را حمل کنید و میدانید نمیتوانید از نایلون یا پاکت‌های کاغذی برای حمل آن استفاده کنید، در این مواقع تنها راه حل شما استفاده از ساک دستی سوزنی یا پارچه ای است. این ابزار بسیار مفید میتواند تا ۱۰ کیلو را تحمل کند. یکی از مزیت های دیگر این ساک دستی ها استفاده از آنها برای تبلیغات است. از آنجایی که این ساک دستی ها دارای مقاومت و ماندگاری زیادی است میتوان از آنها برای تبلیغات برند خودتان استفاده کنید. تولید و چاپ اختصاصی ساک دستی پارچه ای ، ساک دستی متقال، ساک دستی واتر ، ساک دستی سوزنی ، ساک دستی اسپان باند درکارگاه های هدایای تبلیغاتی بهارگیفت صورت میگیرد.

سالنامه تبلیغاتی از جمله معروف‌ترین و محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی شناخته می‌شود و بیشتر برندها، شرکت‌ها و سازمان‌ها تصمیم می‌گیرند از این کالای تبلیغاتی برای شناساندن برند خود به مشتریان استفاده کنند. این کالای تبلیغاتی به خصوص در اواخر سال طرفداران بسیاری دارد.

لیوان تبلیغاتی یکی از صدها محصول تبلیغاتی است که به دلیل کاربردی بودن برای مخاطبان و مقرون‌ به‌ صرفه‌ بودن برای صاحبان کسب‌وکارها بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

خودکار تبلیغاتی یکی از آن هدایای تبلیغاتی است که از قدیم در بین مردم رایج بوده و هنوز هم محبوبیت خود را حفظ کرده است.این هدیه، قیمت بسیار مناسبی دارد. برای همه مورد استفاده است و تنوع قابل توجهی دارد. به همین دلیل، هنوز هم در بین هدایای تبلیغاتی وجود دارد و بسیاری از کسب ‌و کارها توجه ویژه‌ای به آن نشان می‌دهند.

یک شرکت هدایای تبلیغاتی خوب بایستی چه خدماتی ارایه دهد؟

پشتیبانی دقیق: کارشناسان بایستی در تمام مراحل " از ثبت سفارش تا تحویل کالا " و با پشتیبانی همه روزه در کنار شما خواهند بود.

قیمت مناسب و به صرفه و اقتصادی: بایستی نازلترین قیمت را ارایه دهد که متناسب با بودجه مشتری باشد.

بهترین متریال و مواد مصرفی اولیه: بایستی با ارایه محصولات تولید کننده های معتبر تضمین کننده کیفیت متریال و محصولات باشد.

چاپ و بسته بندی خارق العاده و منحصر به فرد: بایستی با چاپ با کیفیت برند مجموعه را به خوبی به نمایش بگذارد و با بسته بندی شکیل نظر مشتری را به خود جلب کند.

خوش قولی و سر تایم بودن: بایستی محصول سفارشی را سر تایم مشخص شده در قرارداد تحویل مشتری دهد.

معرفی مجموعه هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

شرکت هدایای تبلیغاتی بهارگیفت "Bahargift.com" با تجربه بیش از دو دهه فعالیت در زمینه عرضه و تولید هدایای تبلیغاتی و خدمات وابسته به آن و طراحی و چاپ در خدمت شما می‌باشد. مجموعه هدایای تبلیغاتی بهارگیفت مجهز به کارگاه های تولید اقلامی مانند کلاه تبلیغاتی، آفتابگیر و سایبان و رودری خودرو، تیشرت تبلیغاتی، ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی و کارگاه چاپ انواع لیوان و ماگ و تولید کیف و کلاسور و جاکلیدی و جلد مدارک چرم و انواع هدایای نفیس و ست های مدیریتی و سررسید و ابزار و ست های دیجیتال میباشد که به عنوان یک شرکت تبلیغاتی با کارشناسان خبره و آگاه همواره سعی در عرضه همه نوع هدایای تبلیغاتی خاص و ارزان و نفیس و خلاقانه نموده ایم... هدایای تبلیغاتی بهارگیفت تمام تلاش خود را کرده تا جدیدترین محصولات تبلیغاتی را با دیزاین و چاپ منحصر به فرد و عالی با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت برای شما عزیزان عرضه نماید ...

سخن پایانی

استفاده از هدایای تبلیغاتی مفید و کاربردی برای تبلیغ مجموعه و رونق کسب و کارتان، یک راه عالی برای پیشرفت مجموعه شما است. برای اینکه در انتخاب هدایای تبلیغاتی موفق باشید، باید چند نکته مهم و حیاتی را در نظر بگیرید. اولا محصول انتخابی باید برای گیرنده مفید باشد، ثانیا به شرکت یا برند شما مرتبط باشد و مربوط به آن مناسبت یا فصل انتخابی باشد و در نهایت باید تبلیغ شرکت شما را به خوبی نشان دهد. وقتی هدایای تبلیغاتی این خصوصیات را داشته باشند، اغلب برای مدت طولانی مورد استفاده قرار میگیرند و می توانند تأثیر مثبتی برای مصرف کنندگان آن، از مجموعه شما داشته باشند و تمایل آنها برای همکاری با کسب و کار شما یا خرید محصول از مجموعه شما را افزایش میدهند.

کافیست همین حالا به سایت ما به نشانی آدرس www.bahargift.com مراجعه نموده و محصولات مارا مشاهده نمایید و هدیه تبلیغاتی مورد پسند خود را برگزینید و ادامه کار را به متخصصان ما بسپارید، با ما همراه باشید.

همراه مدیریت جناب آقای مجتبی محبوبی : 09125495416 | 09121715032
شماره تماس : 26422960-021 | 26422751-021 | 26422752-021

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • صبح آگهی
    0

    مطالبتون در رابطه با خرید هدایای کاربردی بسیار جامع بود. صبح آگهی هم مطالبی پیرامون هدیه تبلیغاتی ارزان و کاربردی تهیه کرده است. برای مطالعه ی این مطالب و مشاهده هدایا تبلیغاتی متنوع به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها