در گفت‌وگو با خبرفوری مطرح شد؛

همزمان با انتخابات قیمت کاغذ بالا می‌رود؟ / رئیس اتحادیه کاغذ و مقوا تهران: بازار آرام است و نظارت‌ها باید قبل از شکل‌گیری "بازار کاذب" شروع شود

رئیس اتحادیه کاغذ و مقوا تهران گفت: عده‌ای ممکن است در بازه زمانی انتخابات فرصت‌طلبی کنند و منجر به گرانی کاغذ شوند.

همزمان با انتخابات قیمت کاغذ بالا می‌رود؟ / رئیس اتحادیه کاغذ و مقوا تهران: بازار آرام است و نظارت‌ها باید قبل از شکل‌گیری "بازار کاذب" شروع شود

سیدحسین میرباقری مهر‌آبادی در گفت‌وگو با خبر فوری با اشاره به این که در حال حاضر در بازار کمبود کاغذ نداریم در خصوص ارائه بسته‌های مخصوص تبلیغاتی به نامزدهای انتخاباتی اظهار داشت: اطلاعی از صحت این خبر نداریم اما اگر بسته‌های مخصوص تبلیغاتی اختصاص یابد، قیمت کاغذ در بازار کنترل می‌شود.
میرباقری ادامه داد: با این کار، کاغذ در بازار افزایش قیمت و نامزدها نگرانی برای تهیه کاغذ نخواهند داشت.
وی یادآور شد: زمانی که بازار در دست بخش خصوصی قرار می‌گیرد، رقابت به وجود می‌آید و نتیجه این رقابت کاهش قیمت‌هاست.

رئیس اتحادیه کاغذ و مقوا تهران اذعان کرد: از آنجاکه در گذشته کاغذ با ارز دولتی 4200 تومانی وارد می‌شد، در انحصار افراد خاصی بود اما اکنون قیمت هر بند کاغذ که با دلار آزاد وارد می‌شود نسبت به چند ماه گذشته کاهش 200هزار تومانی داشته است.
وی با اشاره به اینکه عده‌ای ممکن است در بازه زمانی انتخابات فرصت‌طلبی کنند و منجر به گرانی کاغذ شوند، یادآور شد: بسیار مهم است که نظارت‌ها را از همین الان آغاز کنیم و منتظر نمانیم گرانی در بازار اتفاق بیفتد و بعد به دنبال راه‌حل باشیم.
میرباقری تاکید کرد: ممکن است بازار کاذبی در این ایام اتفاق بیفتد و نهادهای نظارتی باید جلوی این اتفاق را قبل از رخداد بگیرند.

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • حاضر
    0

    رئیس اتحادیه کاغذ و مقوا فرمودند !! بسیار مهم است که نظارت‌ها را از همین الان آغاز کنیم و منتظر نمانیم گرانی در بازار اتفاق بیفتد و بعد به دنبال راه‌حل باشیم.!!! بله؟؟ .شما برای جلو گیری از افزایش قیمت مامور و بازرس میفرستید ؟؟ عجب راه جلوگیری .!!! آقای میر باقری عزیز . آن هنگامی که وارد کننده ها یا تولید کننده ها و انبارردارها و فروشنده ها کد رهگیری و قیمت کالا را هنگام فروش در فاکتور ثبت کردند( منظور ثبت در شبکه هوشمند رایانه ای میباشد که خیلی از وزراء و معاونان و مدیران علم و توان راه اندازی و اجرای آن را ندارند ) و این فروش ها و نقل و انتقالات و قیمتها ثبت در سیستم ثبت شد ان وقت است که شما مدیران مملکت میتوانید نظارت و کنترل نمایید چون هر فروشی در هر نقطه ای از ایران با تاریخ،مقدار و مبلغ و مشخصات فروشنده و خریدار ثبت میشود و وزارت اقتصاد و دارایی و همچنین در اداره مالیات نمایان میشود. و گرفتن مالیات هم آسانتر میشود . این روش منسجم و کار آمد نه فقط برای محصول شما بلکه برای تمام محصولات و کالاهای اساسی کشور لازم الاجراء میباشد تا از فساد و احتکار و بازی کردن با قیمتها جلوگیری شود . به این میگویند علم پیشگیری. نه اینکه چند تا بازرس بفرستید با صدا و سیما و تو فروشگاها بگردید.. این روش قرن هجر میباشد. همینطور که بعد از گرانی بنزین نتوانستید نرخها را کنترل کنید.. بروید علم هوشمند روز را یادگرفته و اجراء نمایید. نمی توانید کنار گیری کنید.

  • علی
    0

    آقای جهرمی پس دولت الکترونیک کو؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها