وزیر آموزش و پرورش: بخشی از معوقات فرهنگیان واریز شد

وزیر آموزش و پرورش گفت: بخشی از معوقات فرهنگیان واریز و پرداخت مابقی آنها نیز در دستور کار قرار دارد.

وزیر آموزش و پرورش: بخشی از معوقات فرهنگیان واریز شد

سید محمد بطحائی صبح امروز و در دومین روز از سفر به استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:کیفیت بخشی به فعالیت‌های آموزشی نقطه قوت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

وی گفت: کیفی‌سازی فعالیت‌های این وزارتخانه یکی از موضوعاتی است که به جد دنبال و در دستور کار قرار گرفته تا بتوانیم خدمات آموزشی بهتری را ارائه دهیم.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: مقوله کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های آموزشی یکی از نقاط قوت سند تحول بنیادین این وزارتخانه است که آن را ترسیم کرده‌ایم.

وزیر آموزش و پرورش:‌ لایحه رتبه‌بندی معلمان تا پایان سال تقدیم مجلس می‌شود وزیر آموزش و پرورش: صندوق ذخیره فرهنگیان از ارزش افزوده مناسبی برخوردار است وزیر آموزش‌وپرورش: بی‌رغبتی دانش‌آموز به مدرسه نیاز به تحقیق میدانی ندارد

وی همچین به پرداخت بخشی از معوقات فرهنگیان نیز اشاره کرد و گفت: مشکلات اقتصادی دولت در عدم پرداخت این معوقات تاثیرگذار بود، اما با این وجود سعی شد تا بخشی از معوقات فرهنگیان واریز و پرداخت مابقی آنها نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

بطحایی افزود: این معوقات شامل بخش‌های مختلف نظیر پاداش پایان خدمت بازنشستگان، حق‌الزحمه امتحانات است که مراحل اداری آن انجام شده است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها