پرداخت ۲۹۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در ایلام

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: تاکنون ۲۹۱ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان تسهیلات به چهار هزار و ۵۵۵ طرح اشتغال روستایی در استان پرداخت شده است.

پرداخت ۲۹۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در ایلام

شکراله شیرخانی با اعلام این خبر، اظهار کرد: این تسهیلات توسط بانک های توسعه تعاون، کشاورزی، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید پرداخت و زمینه اشتغالزایی ۶ هزار و ۸۷۲ نفر در استان را فراهم کرده است.

وی گفت: مرحله پنجم تسهیلات اشتغال روستایی با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان به استان ابلاغ شده است که با برنامه ریزی به جذب کل اعتبار فوق، اقدام خواهد شد.
شیرخانی افزود: ایجاد اشتغال در مناطق روستایی از مهمترین برنامه های دولت تدبیر و امید است که باید به صورت هدفمند در روستاها عملیاتی شوند.
وی جلوگیری از مهاجرت بی‌رویه روستاییان به شهرها به ویژه حاشیه شهرها، حمایت از دانش آموختگان دانشگاهی، تثبیت اشتغال پایدار، تأمین بخش مهمی از نیازهای ضروری کشور در استان‌ها و تکمیل زنجیره تولید و حمایت از واحدهای تولیدی از دیگر اهداف اجرای این طرح برشمرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام اضافه کرد: این تسهیلات با سود چهار، ۶ و ۱۰ درصد پرداخت می‌شوند و در صورت تخطی گیرنده، از جمله عدم ایجاد اشتغال تعهد شده یا عدم تحقق طرح، تسهیلات اعطایی دین بحال و یا میزان سود آن با نرخ ۱۸ درصد محاسبه خواهد شد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها