حسن بیگی در گفتگو با خبر فوری:

رسانه‌های غربی با سانسور خودشان را فریب می دهند نه مردم را

اربعین حسینی با یک مناسک باشکوه همراه شده اما جای تعجب است که رسانه‌های بین‌المللی در پوشش آن گامی برنمی‌دارند.

رسانه‌های غربی با سانسور خودشان را فریب می دهند نه مردم را

ابوالفضل حسن بیگی نماینده مردم دامغان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه علت سکوت رسانه های غربی و عربی در خصوص راهپیمایی اربعین چیست به خبرنگار خبر فوری گفت: آمریکایی ها از 50 سال قبل با استراتژی ایجاد خاورمیانه جدید و تجزیه کشورهای اسلامی در خاورمیانه و تقویت اسرائیل با شعار از نیل تا فرات و در مقطعی با طرح شعار از نیل تا شیراز در تلاش بودند که بتوانند سیاست های خود را در منطقه پیگیری کنند.

به گزارش خبر فوری ، وی در ادامه خاطر نشان کرد: بعد از انقلاب اسلامی ملت های منطقه بیدار شدند و با این راهبرد و استراتژی آمریکایی ها مخالفت کردند و امروز شاهدیم که مناسبات و ارتباطات در خاورمیانه برخلاف آن چیزی است که آمریکایی ها به دنبال آن بودند. می توان گفت که آمریکایی ها شکست سختی در این منطقه خوردند.

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمریکا، اسرائیل، عربستان، بحرین و اردن در یک سو و ایران، روسیه، سوریه، لبنان، عراق، ترکیه، قطر و یمن در مقابل آنها قرارگرفته اند ائتلاف آمریکایی سعودی شکست خورده و ائتلاف بزرگ مقاومت بوجود آمده است که این باعث شده آمریکایی ها ناراحت و عصبانی باشند و دست به هر کاری بزنند.

وی ادامه داد: آخرین تیری که آمریکایی ها زدند بحث کردستان عراق بود که در ظرف ده روز حشد الشعبی توانست این ماجرا را جمع کنند و مانع جدایی کردستان عراق و طرح آمریکایی ها شود تا تبدیل به اسرائیل دوم شود.

ابوالفضل حسن بیگی گفت: پیش بینی می کنیم که 22 میلیون نفر زائر به کربلا معلی بیاید و پرشکوه تر از سال های دیگر برگزار شود و این یک مانور بسیار بزرگ بر علیه آمریکا و آل سعود است و این پیام را می رساند که ملت های دنیا حتی ملت های خودشان حکومت هایشان را نمی خواهند و سیاست هایشان را تایید نمی کنند و قلب مردمان این کشورها با جبهه مقاومت است و با حضورشان در راهپیمایی اربعین امریکایی ها را ناراحت کرده است.

بیگی نماینده مردم دامغان در خصوص سانسور رسانه های غربی و عربی متذکر شد: آمریکایی ها نگرانند ولی فضای مجازی و امکانات موجود باعث شده است که ملت ها و مردم به اطلاعات مورد نیاز خود برسند.

او معتقد است: آمریکایی های به وضعیتی اسفبار دچار شدند که در این حالت تلاش می کنند از سانسور و تحریم استفاده کنند دلیلشان این است که جایی برای آمریکایی ها در خاور میانه نیست. همگی می بینیم اسرائیل به قدری محدود شده است که در حال دیوار کشی دور کشورش است. اگر ملت ها منطقه را آزاد کنند و همین مردم فلسطین و مصر را آزاد بگذارند حتما در این تجمع عظیم راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص تاثیر سانسور خبر های مراسم بزرگ اربعین در راهپیمایی زائران گفت: این سانسور ها هیچ تاثیری بر اراده مردم ندارد چون ملت ها به دنبال عشق امام حسین می آیند و با سانسور خودشان را فریب می دهند نه مردم را.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها