سعید کریمی:

از یدالله صمدی یاد گرفته‌ام که بی‌حاشیه باشم/ کارگری با روزانه ۵۰ هزار تومان دستمزد، چگونه دائما دستکش، ماسک و الکل بخرد؟!

بازیگر سریال بچه مهندس درخصوص عدم استقبال مردم در سال‌های اخیر از سریال‌های تلویزیونی گفت: شرایط و شکل کار و تولید عوض شده و به نحوی عجله‌ای انجام می‌شود.

از یدالله صمدی یاد گرفته‌ام که بی‌حاشیه باشم/ کارگری با روزانه ۵۰ هزار تومان دستمزد، چگونه دائما دستکش، ماسک و الکل بخرد؟!

سعید کریمی در گفتگو با برنامه سرنا به دو سریال موفقش اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه پس از سریال شوق پرواز، دومین سریال موفقم بود که افتخار داشتم علاوه بر بازی، به عنوان مدیر برنامه‌ریزی و سرپرست گروه کارگردانی حضور داشتم.

وی خاطرنشان کرد: واقعا نقش مسعود برایم جذاب بود و هیچ‌وقت به دنبال مترکردن و اندازه نقش نبودم. همچنین حتما باید بگویم که فیلم خواهم ساخت و به کارگردانی مشغول خواهم شد.

کریمی ادامه داد: جزو افتخاراتم است که در این سال‌ها با بزرگانی همچون جمشید مشایخی، خسرو شکیبایی و یدالله صمدی همکاری کرده‌ام.

وی درخصوص روزهای کرونایی مطرح کرد: روزهای کرونایی ایام سخت و عجیبی است اما به نظرم می‌شود از همین ایام نیز بهره‌برداری کرد.

این هنرمند کشورمان عنوان کرد: ازطرفی عده‌ای از مردم حق دارند که در خانه نمانند چراکه روزمزد هستند و حمایتی از آنها صورت نمی‌گیرد و چاره‌ای ندارد که سرکار برود.

وی تاکید کرد: کارگری که روزانه ۵۰ هزار تومان دستمزد دارد؛ چگونه می‌تواند دائما دستکش، ماسک و الکل تهیه کند؛ لذا باید راهکار بهتری اتخاذ شود.

کریمی به قطع و وصل‌شدن اینترنت اشاره کرد و اظهار داشت: داشتن اینترنت بدون قطع و وصل‌شدن، کمترین خواسته و امکانات یک کاربر است؛ بنابراین از آقای آذری جهرمی تقاضا می‌کنم که به این موضوع جدی‌تر ورود کنند چراکه دعواهای بین وزارت ارتباطات و صداوسیما ربطی به مردم ندارد و جامعه خواستار خدمات کامل است.

وی تصریح کرد: سال‌ها در مکتب استادی (یدالله صمدی)، به عنوان شاگرد بودم که در کمال توانایی یکی از بی‌حاشیه‌ترین افراد سینما بودند و به من یاد دادند که مهم‌تر از سینما، حفظ اخلاق است لذا از حاشیه و حاشیه‌سازی فرار کنم.

این بازیگر ادامه داد: بازیگران دارای تریبون هستند پس چه بهتر که صدای مردم باشند و دغدغه‌های جامعه را به گوش مسئولین برسانند.

وی در پایان عنوان کرد: بزرگترین آرزویی که امسال برای مردم دارم، داشتن سلامت جسمی و روحی است.

18

حجم ویدیو: 85.50M | مدت زمان ویدیو: 00:36:51 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    خداازشون نگذره که حق کارگرومیخورن زیرخط فقرهست این حقوق کارکری بریدفکرکنید خجالت داره

  • کاربر ناشناس
    0

    بله اصلا بفکر باز نشستگان و مستمری بگیران نیستند مگر نمی دانید ۸میلیون زیر فقر است چرا تاکنون فکری به حال این مستمری بگیرانی که با یک میلیون ششصد هزار تومان چطور زندگی کنند؟ لطفا کنید صدای ماهم به گوش مسئولین برسانید شاید بیدار شدند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها