با موافقت فرمانده معظم کل قوا صورت گرفت

سردار شدن ۱۴ فرمانده در فراجا

درجه ۱۴ نفر از روسا و فرماندهان انتظامی در مجموعه فراجا با موافقت فرمانده معظم کل قوا از سرهنگی به سرداری ارتقا پیدا کرد.

سردار شدن ۱۴ فرمانده در فراجا

به پیشنهاد سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی و موافقت فرمانده معظم کل قوا، درجه ۱۴ نفر از روسا و فرماندهان مجموعه انتظامی در کشور از سرهنگ تمامی به سرتیپ دومی ارتقا پیدا کرد. 

بر این اساس جواد تقوی، عبدالعلی روانبخش، حسین حسن پور، حمیدرضا عسگری، احمدرضا منتجبی، عباس مسعودی، احمدرضا استوار، علی نوروزی، محمدرضا بیدمشکی، بهمن علیپور، سلمان آدینه‌وند، عبدالوهاب حسنوند، دوستعلی جلیلیان و محمدعلی عامری ۱۴ فرمانده پلیس هستند که پس از این با درجه سرتیپ دومی یا همان سرداری به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا در مراسم ارتقاء و اهدا درجه فرماندهان گفت: این ارتقاء درجه باید موجب ارتقاء احساس مسئولیت بیشتر در ارائه خدمت صادقانه و خالصانه به مردم شریف شود. 

فرمانده کل انتظامی کشور، توسعه تعاملات با مردم و نیروهای زیر مجموعه و احساس مسئولیت وپاسخ گویی را ازمولفه های مدیران جهادی ودر تراز انقلاب برشمرد و از فرماندهان خواست که بیش از گذشته به این موارد توجه داشته باشند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    1

    مزد آدم کشی گرفتند .

  • ناشناس
    1

    ١٤ نفر يكجا؟!احتمالا درگير اعتراضات اخير كه نبودند؟!!

  • ناشناس
    0

    در ارتش پروسه ارتقای درجه تا حدودی مشخص است و افراد بعد از طی دورها و آموزشهای مختلف نهایتا در سالهای پایان خدمت به درجه امیری میرسن .ولی پروسه انتخاب و ارتقای درجه ،بخصوص درجه امیری در نیروی انتظامی و سپاه چگونه است که خیلی از نیروها در سنین پایین به این افتخار نایل میشوند . به این خاطر میگم که سردار رادن تازه شدن فرمانده انتظامی کشور .در همین زمان کوتاه این پروسه ها طی شد ؟؟

  • ناشناس
    0

    ح

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها