سخنگوی فراجا: حقوق پلیس با وظایف آنها همخوانی ندارد

سخنگوی فرماندهی انتظامی یکی از برنامه‌های فراجا در معماری نوین آینده را ارتقای منزلت اجتماعی پلیس عنوان کرد و گفت: منابع معیشتی و دریافتی پلیس همخوانی با میزان و گستردگی وظایف سنگین و دایره خدمات آن ندارد.

سخنگوی فراجا: حقوق پلیس با وظایف آنها همخوانی ندارد

سردار مهدی حاجیان یکی از برنامه‌های فراجا در معماری نوین آینده را ارتقای منزلت اجتماعی پلیس عنوان کرد و افزود: منابع معیشتی و دریافتی پلیس همخوانی با میزان و گستردگی وظایف سنگین و دایره خدمات آن ندارد.

وی با بیان اینکه فرماندهی نیروی انتظامی تاکید جدی بر ارتقای معیشت پلیس دارد، ادامه داد: در بودجه سال آینده و همچنین دورنمای معماری نوین موضوع معیشت در اولویت قرار گرفته است.

سخنگوی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی افزایش رسمی حقوق را مطابق با تصمیم دولت و مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و گفت: در حوزه معیشت بسته‌های حمایتی و متفاوتی را درنظرگرفته‌ایم که متعاقباً بر اساس تنظیم بودجه و اعتبار سال آینده نیرو‌های مسلح و فرماندهی انتظامی این طرح اجرایی خواهد شد.

سردار حاجیان همچنین تقویت و افزایش اختیارات پلیس را از دیگر راهبرد‌ها برای ارتقای منزلت پلیس عنوان کرد و افزود: در این زمینه نیز به دنبال افزایش اختیارات قانونی هستیم که هم با قوه قضاییه و هم مجلس شورای اسلامی تعاملات سازنده‌ای داشتیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    0

    اره خب هر جای دنیا برا این کارا پول خوب میدن

  • ناشناس
    0

    منطورت برخورد قهری با مردمه

  • ناشناس
    1

    روزی یک میلیون برای هر ضد اغتشاش کافی نیست ؟؟؟؟

  • ناشناس
    2

    مگه در بهبوهه اعتراضات ٢٠ درصد به حقوقشان اضافه نشد؟!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بحبوحه

  • 🐜
    0

    همینکه این لباس مقدس رابرتن می‌کنید کافیست شما بخاطرارمانتان این لباس را بردن کرده ایدیابخاطر پول کثیف وشیطانی صددرصد شماها بخاطرارامانهای انقلابی خدمات انجام میدهد پس اسمی ازپول کثیف وشیطانی نبرید

  • ناشناس
    2

    بر خورد با آدم های عادی نکردند ،ولی هر کجای دنیا که بررسی کنید وظیفه پلیس برخورد با افرادی هست که آشوبگری میکنند که مشخص هست یاغیان هر جامعه ایی هستنداینجا با چاقو و سلاح گرم حمله میکنند پلیس رو میکشند میگیم چرا پلیس از خووش دفاع کرده،در همون امریکا اگر پلیس یک ماشین رو ایست داد و راننده از ماشین آمد پایین پلیس حق دارند تیراندازی کنه حق امدن پایین رو نداره تا پلیس با احتیاط بره نزد راننده.

    نظرات شما -
    • 0

      کاش یه جو شرف داشتی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها