تکذیبیه پلیس راهنمایی و رانندگی در خصوص انتشار یک شایعه

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: مطلبی با مضمون

تکذیبیه پلیس راهنمایی و رانندگی در خصوص انتشار یک شایعه

سرهنگ عین اله جهانی ضمن تکذیب درستی پیامک فوق، بیان داشت: اگر پیامک جریمه دارای شناسه قبض و شناسه پرداخت از سوی پلیس ارسال شد و مالک یا متصرف قانونی وسیله نقلیه نسبت به آن معترض بود، می توانند برابر ماده ۵ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی به همراه مستندات و مدارک برای رسیدگی به موضوع در فرصت مناسبی به اجرائیات پلیس راهور در استان‌ یا شهرستانها مراجعه نمایند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: شایسته است هموطنان گرامی به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و صرفاً به مطالب و اخبار منتشره در سایت پلیس راهور و یا سایر خبرگزاری‌های رسمی و خبر صدا و سیما از زبان مسئولین پلیس راهنمایی و رانندگی توجه نموده و مبنای عمل قرار دهند.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • کاربر ناشناس
    0

    مگر پلیس راهور سایت داره اگر هم داشته باشه وقت ندارند رسیدگی کنند جریمه های جاده ای براشون وقت نگذاشته

  • ناشناس
    0

    نه به نظرم همون موقع اقدام کنند تا دیر نشه و بعدا شما بگید کو مدرکت؟! وقتی از موقع اش، گذشت چطور اثبات کنم که فلان شهر نبودم!!!!!!!!

  • محمد
    0

    تنها کشوری که با کرونا کاسبی راه انداخته جمهوری اسلامیه، بخ خدا مردم گرفتارن از کجا بیارن از حلقوم زن و بچه شون بزنن بریزن به حساب پلیس راهور و دولت، توی این تورم و گرانی که خودشون برای مردم درست کرده اند. به والله ظلمه.

  • سودابه
    0

    جناب سرهنگ وقتی می گویی به همراه مستندات و مدارک یعنی چه؟!یعنی منظورتان این است مالک خودرو زنگ بزنه به 110ومامورین بیایند خودرو رارویت و صورتجلسه کنندسپس صورتجلسه تحویل راهورگردددرغیراینصورات مامورین اجراییات شما قبول نمی کنند؟!

  • حسن
    0

    ما که نامه از فرمانداری هم داشتیم نتونستیم جریمه کرونا رو برداریم.
    رفتیم نامه رو ارایه دادیم می گن دلایل مثبته هم برای اینکه فرمانداری به شما داده رو بایست ارایه کنی؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها