رئیس پلیس راه شرق استان تهران خبر داد

اجرای قاطع ممنوعیت تردد در شرق تهران/ اجازه تردد به شمال نمی‌دهیم

رئیس پلیس راه شرق استان تهران از اجرای قاطع طرح ممنوعیت تردد در شرق این استان خبر داد و گفت: به هیچ وجه اجازه ورود به استان تهران و خروج از این استان را نمی‌دهیم.

اجرای قاطع ممنوعیت تردد در شرق تهران/ اجازه تردد به شمال نمی‌دهیم

سرهنگ ایرج کهریزی در حاشیه اجرای ممنوعیت تردد در مبادی استان تهران و محورهای مواصلاتی شرق این استان در گفتگو با اظهار داشت: در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با ممنوعیت سفرهای برون شهری به ویژه سفرهای بین استانی از ۱۲ امروز شنبه ۲۴ مردادماه در تمامی مبادی شرق استان تهران اجرا شد.

وی گفت: همکاران بنده در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران ضمن مسدود کردن محورها طرح ممنوعیت سفر را به اجرا در آوردند.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران با بیان اینکه در طرح‌های قبلی بحث محدودیت سفر را داشتیم، اما در طرح جاری ممنوعیت سفر با قاطعیت اجرا می‌شود، گفت: در طرح‌های قبلی بعضاً با مجوز اجازه عبور داده می‌شد، اما در طرح جاری کل مجوزهای قبلی لغو شد و ممنوعیت تردد بین استان تهران و استان‌های مازندران، قم و سمنان با جدیت چه برای ورود و چه خروج اجرا می‌شود.

وی گفت: طبیعتاً این طرح در جاده‌های هراز و فیروزکوه که تردد بسیاری از این محورها با شمال کشور وجود دارد، با جدیت بیشتری اجرا می‌شود و به هیچ عنوان اجازه عبور به سوی استان‌های شمالی کشور و نیز ورود به تهران داده نخواهد شد و خودروها به مبدا خود بازگردانده می‌شوند.

کهریزی ضمن قدردانی از مردم خواستار همکاری بیش از پیش برای مقابله با ویروس شد.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها