سخنگوی کمیته چهارشنبه پایان سال توضیح داد

بیشترین مصدومان چهارشنبه سوری از کدام استان هستند؟

سخنگوی کمیته چهارشنبه پایان سال مرکز اورژانس تهران آخرین آمار مصدومان چهارشنبه سوری استان و شهر تهران تا ساعت ۱۸ امروز و آمار از ابتدای اسفندماه تا کنون را به تفکیک اعلام کرد.

بیشترین مصدومان چهارشنبه سوری از کدام استان هستند؟

سعید مهرسروش در گفت و گویی در خصوص امار مصدومان مرتبط با چهارشنبه پایان سال پایتخت و استان تهران، اظهار کرد: از صبح امروز تا ساعت ۱۸ امروز سه شنبه ۲۶ اسفند ماه ۱۶نفر دچار مصدومیت شدند که ۱۰ نفر از آن ها به بیمارستان منتقل شده و ۶ نفر در محل درمان شدند.

وی ادامه داد: آمار شهر تهران از ابتدای اسفند ماه تا کنون ۳۶ مورد بوده که ۲۴ مورد به مراکز درمانی منتقل شدند و ۱۲ مورد در محل درمان شدند.

سخنگوی کمیته چهارشنبه پایان سال مرکز اورژانس تهران اظهار کرد: در خصوص آمار مصدومان استان تهران از صبح امروز تا ساعت ۱۸ نیز، ۲۲ نفر دچار مصدومیت شدند که از این تعداد ۶ نفر در محل درمان شدند و ۸ نفر هم پس از انجام اقدامات لازم در بخش اورژانس مرخص شدند و متاسفانه ۸ نفر نیز بستری شدند. از افراد بستری تا کنون فردی در آی سی یو بستری نشده است.

وی افزود: از میان مواردی که ذکر شد متاسفانه چهار مورد قطع عضو گزارش شده است و پنج مورد از ناحیه چشم آسیب دیدند، همچنین ۸ مورد نیز دچار سوختگی شدند.

مهرسروش اظهار کرد: متاسفانه از ابتدای اسفند ۹۹ در مجموع در استان تهران ۱۰۱ مصدوم داشتیم که متاسفانه در کشور آمار اول را داریم و بیشترین مصدوم در حوادث چهارشنبه پایان سال را داشته ایم.

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • کاربر ناشناس
    0

    این که دیگه کرونا نیست آتش‌سوزی دست‌ساز

  • رضا
    0

    وقتي جشن هاي ملي سازماندهي نمي شود! وقتي تاريخ و فرهنگ خودي تحقير مي شود! وقتي بزرگان و حماسه سازان از باستان، تحقير مي شود! وقتي... نتيجه: خروج ارز از ايران به چين براي خريد مواد آتش زا و رفتن سودش حتما به جيب آن آقازاده اي كه مجوز ورود داشته است! زدن پرچم آمريكا و عثماني بر خودروهاي شخصي، تيشرت ها... واگرايي فرهنگي كه نتيجه مستقيم سركوفت و تحقير فرهنگ خودي است! اين دولت ها مقصر آسيب هاي چهارشنبه سوري، آسيب هاي رواني و... به مردم هستند! شما مقصريد و مقصر باقي خواهيد ماند!

  • ناشناس
    0

    یه آدم چقدر بی مغز باشه که با دست خودش پول بی زبونش بده برای ترقه و تجهیزات نارنجنک دست ساز و بعدش اونو بترکونه فقط صدای انفجار بده !!!! نادان حق و حقوق همسایه و مردم شهر کجا میره ؟ کودکان از شدت ترس تو خونه شون بخاطر این کارای احمقانه شما میلرزن اونوقت میگین جشن چهارشنبه سوری !!!! چهارشنبه پایان سال مردم کنار آتش جمع میشدن و از گرمای اون لذت میبردن و کباب درست میکردن نه مثل عده ای شل مغز خودشونو با این نارنجنک و ترقه ها کباب کنن و بشن درد برای پدر و مادر بدبخت

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      از منفی هایی که به شما دادند خیلی روشن است که طرفداران اینها هم مغزشان کوچک است . به هیچ وجه نباید برای احمق هایی که خودشان باعث آسیب بدنی و قطع عضو میشوند دلسوزی کرد همان بهتر که چنین نادانهایی از بین بروند تا دنیای بهتری داشته باشیم چون اگر زنده باشند ، در آینده یا تروریست میشوند یا داعش . انگل کمتر زندگی بهتر ولی شوربختانه اینها باعث آسیب به دیگران هم میشوند که باید دستگاه قضایی بشدت برخورد کند . یک خانم باردار یا بچه ها که آسیب پذیرترند چه گناهی دارند که باید قربانی این شرور های بی عقل شوند

  • حق گو
    0

    ما عاشق جنگیم توپ تانگ تفنگ خخخخ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها