کلاهبرداری میلیاردی در پوشش موسسه قرآني و شرکت تغذيه

رئيس پليس آگاهي قم از دستگيري يک کلاهبردار که با تاسيس يک شرکت و تبليغات گسترده پرداخت سود 43درصد، از 800نفر بيش از 50ميليارد ريال کلاهبرداري کرده بود، خبر داد.

کلاهبرداری میلیاردی در پوشش موسسه قرآني و شرکت تغذيه
به گزارش خبرنگار حوادث خبر فوری ، سرهنگ "احمد کرمي" اظهارداشت: در پي تبليغات گسترده يک شرکت از طريق فضاي مجازي، پخش بروشور و ... مبني بر پرداخت سود 43درصد به سرمايه گذاران در زمينه ساخت و ساز، موضوع در دستور کار مأموران پليس آگاهي استان و اداره نظارت بر اماكن عمومي پليس امنيت عمومي قرار گرفت.

وي گفت: شركت مذکور با مديريت"م- ب"و با ظاهرسازي و استفاده نامبرده از خودروهاي گران قيمت پس از جذب سرمايه، ضمن اعلام کاهش سودهاي پرداختي بانكي به 15درصد و رکود حاکم بر بازار، از پرداخت اين مقدار نيز امتناع و از سرمايه گذاران با وعده هاي واهي مهلت مي گرفت.

رئيس پليس آگاهي استان قم افزود:در ادامه با حضور کارآگاهان پليس آگاهي و مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومي استان و هماهنگي با مقام قضائي دو دفتر متهم در شرق و غرب استان پلمب شد.

وي گفت: طی اقدامات اطلاعاتی توسط ماموران نیروی انتظامی مشخص شد دوباره متهم در محل مسكوني خود با نصب دو تابلو مجزا موسسه قرآني و شرکت تغذيه، اقدام به تبليغات گسترده و ادامه فعاليت اقتصادي کرده بود که توسط پليس دستگير شد.

سرهنگ کرمي با اشاره به سه فقره سابقه کيفري متهم، افزود: بيش از 10 مرحله گزارش تخلفات و احتمال كلاهبرداري وي به صورت مكتوب طي چهار سال گذشته به دادستاني اعلام که به دليل نبود شاكي خصوصي اقدام قضائي لازم صورت نگرفته بود.

رئيس پليس آگاهي استان قم با بيان اينکه متهم از 800 نفر بيش از 50 ميليارد ريال کلاهبرداري کرده بود، گفت: کليه حساب هاي بانکي مسدود و املاک وي نيز توقيف و نامبرده پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي استان تحويل و با قرار قانوني روانه زندان شد.

37

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها