استاندار البرز از چهار دانش‌آموز البرزی با رتبه تک‌رقمی در کنکور تجلیل کرد

استاندار البرز گفت: چهار نفر از دانش آموزان البرزی رتبه‌های تک رقمی در کنکور امسال را کسب کرده‌اند و در مجموع به نمایندگی از بیش از ۵۰۰ دانش آموز البرزی که رتبه‌های زیر ۳۰۰۰ دارند مورد تجلیل قرار گرفتند.

استاندار البرز از چهار دانش‌آموز البرزی با رتبه تک‌رقمی در کنکور تجلیل کرد

عزیزاله شهبازی افزود: بر این اساس با حساسیت ویژه‌ای برنامه‌ها و اهداف آموزش و پرورش استان را دنبال کرده‌ام چراکه ایمان دارم آینده سازان کشور از این نهاد مقدس رشد و شکوفایی خواهند داشت.

وی ادامه داد: رشد بسترهای آموزشی و پرورشی استان یکی از اهداف کلان ما بود و در این راستا تمامی پیگیری‌ها و اقدامات لازم را با تمام قوای استان بسیج کردیم و با نتایج بسیار خوبی نیز مواجه شدیم.

شهبازی گفت: امروز نتیجه سه سال اقدام و برنامه ریزی در جهت رشد شاخص‌های علمی استان را مشاهده می‌کنیم و این دستاورد بزرگ جای بسی خرسندی دارد.

وی افزود: چهار نفر از دانش آموزان البرزی رتبه‌های تک رقمی در کنکور امسال را کسب کرده‌اند و در مجموع به نمایندگی از بیش از ۵۰۰ دانش آموز البرزی که رتبه‌های زیر ۳۰۰۰ دارند مورد تجلیل قرار گرفتند.

استاندار البرز اضافه کرد: این دانش آموزان نماد علمی از نوجوانان مستعد البرزی در مسیر توسعه استان هستند.

وی گفت: نگاه عالمانه‌ای که در آموزش و پرورش استان و توجهی که از سوی سایر دستگاه‌ها به سمت این نهاد معطوف شد، چنین ثمره ارزشمندی را داشت.

شهبازی افزود: از خانواده‌های این عزیزان ارزشمند نیز نهایت قدردانی را دارم.

منبع: ایسنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها