آغاز پروازهای مسافری فرودگاه پیام/ اولین پرواز به مقصد اهواز

مدیرکل بازرگانی فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به آغاز پروازهای مسافری این فرودگاه، گفت: اولین پرواز فردا به مقصد اهواز انجام می‌شود.

آغاز پروازهای مسافری فرودگاه پیام/ اولین پرواز به مقصد اهواز

مهدی شیخ الاسلام شامگاه دوشنبه در نشست خبری با بیان اینکه از چهارم تیرماه پروازهای مسافری فرودگاه بین المللی پیام مجدد آغاز می‌شود، اظهار کرد: روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته پروازهای کرج - اهواز و بالعکس انجام می‌شود و نخستین پرواز روز چهارشنبه هفته جاری از مبدا فرودگاه بین المللی پیام به مقصد اهواز خواهد بود.

وی ادامه داد: انجام پروازهای کرج - مشهد و بالعکس آن نیز در روزهای جمعه و سه شنبه هر هفته خواهد بود.

مدیرکل بازرگانی فرودگاه بین المللی پیام با بیان اینکه یکی از مؤلفه‌های اصلی شهر توسعه یافته وجود فرودگاه است، گفت: در گذشته فرودگاه پیام به منظور انجام پروازهای کارگو و آموزشی بوده و اکنون با شروع مجدد پروازهای مسافری گام مهمی در توسعه فعالیت‌های پروازی آن برداشته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش ما بر این است که در حوزه مسافری فرودگاه پیام خدمات ارزنده‌ای به مسافران ارائه شود، افزود: در این فرودگاه مانند استان البرز یک ایران کوچک داریم زیرا این فرودگاه علاوه بر اینکه منطقه‌ای بکر برای پروازهای آموزشی و کارگو است، در مجموعه اقتصادی خود واحدهای صنعتی زیادی دارد.

شیخ الاسلام با اشاره به اینکه تجهیزات و امکانات فرودگاهی در فرودگاه بین المللی پیام با فرودگاه امام برابری می‌کند و حتی در برخی موارد تجهیزاتی پیشرفته‌تر از آنجا داد، گفت: ظرفیت‌های این‌فرودگاه به مراتب با مسافری شدن آن بیشتر می‌شود، ما باید این ظرفیت‌ها را بیشتر به مردم بشناسانیم.

وی بیان کرد: حدود ۹۰ درصد از خلبان‌هایی که در کشورمان فارغ التحصیل می‌شوند، مدرک خلبانی خود را از فرودگاه بین المللی پیام دریافت می‌کنند و جزو برنامه‌های آتی ما این است که این فرودگاه بزرگترین مرکز تعمیر و نگهداری انواع تایپ هواپیما شود.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها