اصلاح مصوبه حداقل حقوق کارمندان دولت ابلاغ شد/افزایش ۴۲هزار تومانی دریافتی ماهیانه حداقل بگیران+سند

بر اساس مصوبه دولت و بنابر پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه، حداقل حقوق کارمندان دولت از رقم ماهیانه یک میلیون و 200 هزار تومان به یک میلیون و 242 هزار تومان افزایش یافت.

اصلاح مصوبه حداقل حقوق کارمندان دولت ابلاغ شد/افزایش ۴۲هزار تومانی دریافتی ماهیانه حداقل بگیران+سند

در ادامه مصوبه مذکور آمده است، در بند 7 و تبصره یک آن واژه‌های مستمر به عبارت «مبنای کسور بازنشستگی» اصلاح و متن زیر به عنوان تبصره 2 به بند 7 اضافه و تبصره 2 قبلی به عنوان تبصره 3 تلقی می‌شود:

تبصره 2- مبلغ افزایش ناشی از ضریب تعدیل برای هر یک از اقلام حقوق و مزایای مشمول کسور بازنشستگی با عدد حاصل از فرمول یاد شده در شرح حکم محاسبه و با عدد و مبلغ افزایش ضریب سال جمع و به تفکیک در ردیف مربوط به همان قلم افزوده خواهد شد.

منبع تسنیم

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • همشهری

    با سلام خواستم از زحمات عزیزان بخاطر افزایش حقوق کارکنان دولت خیلی خیلی تشکر کنم واقعاً این افزایش بسیار خوب و بجایی است و دیگر هیچ کارمندی در زندگی خود با مشکل روبرو نمیشود از اینکه دولت این همه به فکر کارمندان است نمیتوان جبران کرد سالها بود منتظر این افزایش خوب بودیم و امروز به آرزوی خود رسیدیم