ریز و درشت از طرح مولدسازی دارایی‌های دولت

انتشار جزئیات آیین‌نامه مولدسازی دارایی‌های دولت در روز‌های اخیر انتقاد‌های زیادی را به دنبال داشت، اما طرح مولدسازی چیست و چه مزایا و معایبی احتمالا خواهد داشت؟

ریز و درشت از طرح مولدسازی دارایی‌های دولت
حجم ویدیو: 5.98M | مدت زمان ویدیو: 00:01:56 | دانلود ویدیو
منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • رهگذر
    0

    حراجی ریسی وشرکا
    پدر بیامرزد مصونیت قضایی دیگه یعنی چه

  • سینا
    0

    دارن پول نقد می کنم مال ملتو
    چون می دونن موندی نیستن طبیعتاً باید نقد بشه برای انتقال

  • ناشناس
    0

    هرچى مى خواهيد ماست مالى كنيد مردم آگاه تر از اين حرفها هستند عين سخنرانى آقاى رييس جمهور در صدا وسيما چشم به چشم از يكً ايران ديگه حرف مى زنه كه تورم پايين ،بيكارى كم ،مسكن يك ميليون در سال ساخته شد و،،،،،،،،، مردم مى دونند شما هم مى دونى ،،،،،،با حرف كار درست نمى شه

  • محسن
    0

    این طرح که نظر بنده این است که دولت می بیند بدون برجام به مشکل خورده و قصد توافق و رابطه متعارف با دنیا را هم که ندارد..بنابراین به دست و پا زدن افتاده و اموال دولت( بخوانید اموال ملت ) را به دست پاچه ترین شکل موجود( بدون توجه به پیامد های منفی آن در جامعه) چوب حراج می زند تا کسری های خود را تامین کند و در این راه هیچ گونه مخالفتی هم از نهاد های بالادستی ندارد که هیچ..موافقت و اختیارات تام هم دارد..آن کسانی که در مجلس در ریز جزئیات آن هستند و کمی خدا ترس و وطن دوست هستند، بیرون آمده و به صراحت، وحشت خود از این طرح را مطرح کردند..حتی آقای محبی که در برنامه شیوه می گفت صحن علنی را گذاشته اند که بحث بشود..وقتی میبیند که بحث نمی شود ، چند روز پیش با حمایت از انتقاد دیرینه اصلاحات نسبت به جایگزینی حکومت اسلامی به جای جمهوری اسلامی، تلویحا به این شیوه مجلس انتقاد کرد..ولی اصلا ایراد بنده در انتهای متن خود خبر فوری است که گفته ( مردم از این دولت و مجلس انقلابی انتظار شفافیت دارند) ببینید ..اگر بنده رو به عنوان یکی از این مردم که تا حدی استمزاج از اقشار مختلف دارم بپذیرید، عرض می کنم که امروزه ، این مردم از این نهاد هایی که اخیرا در کشور منتخب یا منصوب شدند..نه تنها انتظار شفافیت ندارند ..که اتفاقا انتظاری جز لاپوشانی و خاک ریختن روی نقاط ضعف خود ندارند..اصلا وقتی آمار های عجیب ساخت مسکن و ایجاد اشتغال و رشد مثبت میدهند ( با این که مردم ، متضاد با این آمار ها در سختی زیست میکنند) اکثرا تعجب نمی کنند..این فاجعه است..برای اینکه با رویکرد این ها آشنا هستند که به بهانه مصلحت ، امنیت و غیره شفافیت که هیچ..خلاف واقع هم از تریبون های رسمی مباح شده است..در اطلاع رسانی درباره جزئیات همین ناآرامی های اخیر هم ، این رویکرد در مردم پر رنگ تر شد.. صداهای منتقد هم که روز به روز در حال خاموش تر شدن است..خودشان در مجلس طرح برده اند که خلاصه مطلب این است که افرادی که مورد توجه مردم هستند باید ساکت شوند ..روح این طرح ، این پالس را به جامعه می دهد که ما در شرایط بحرانی هستیم.. هر کار خواستیم می کنیم و اگر شما هم انتقاد کنید قانونا مجرم خواهید بود..طرف جزء امضا کنندگان طرح بوده ولی انکار می کند یا دوپهلو حرف می زند..آنوقت خبر فوری باز از شفافیت صحبت می کند..منتقد دیروز، آتش به اختیار بود..تمام شد.. منتقد امروز ، خائن به منافع ملی است..این آتش زیرخاکستری است که حضرات حواسشان نیست ..این بادی است که حواسشان نیست که به وقت درو کردن دوباره طوفان خواهد شد.. ولی مگر دشمن مرده است؟ مگر اصلاح طلبان مرده اند؟ یا مگر امثال علی کریمی و ایران اینترنشنال و ... مرده اند؟ خب باز هم اگر مشکلی پیش آمد تا جایی که میتوانیم گردن نمی گیریم..اگر نشد هم به گردن آن ها می اندازیم.. ای کاش.. ای کاش..ای کاش خودشان منصفانه قضاوت می کردند که با این شیوه مملکت داری ، این خودشان هستند که خلاف امنیت ملی اقدام میکنند.. نه چند نفر با چند عکس و پست و کامنت و مقاله ..

  • ناشناس
    1

    دولت ریسی حق ندارد اموال دولت را بفروشد مردم ایران مخالفت کنند این خیانت هست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها