سقف معافیت مالیاتی حقوق در سال آینده اعلام شد

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه یزان مالیات حقوق در سال آینده را اعلام کرد.

سقف معافیت مالیاتی حقوق در سال آینده اعلام شد

بر اساس اعلام رحیم زارع حقوق دریافتی تا سقف ۴ میلیون تومان در هر ماه از پرداخت مالیات بر حقوق معاف خواهد بود .

وی در توضیح این مطلب گفته است: در سال آینده به جز اعضای هیأت علمی و قضات که از پرداخت مالیات معاف خواهند بود تا سقف ۴ میلیون تومان معافیت مالیاتی به حقوق بگیران تعلق می‌گیرد.او در توضیح این مطلب افزود: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده حقوق بین ۴ تا ۸ میلیون تومان مشمول پرداخت ۱۰ درصد مالیات، از ۸ تا ۱۲ میلیون تومان مشمول ۱۵ درصد مالیات است.

مالیات

این نماینده مجلس گفت: جقوق پرداختی از ۱۲ تا ۱۸ میلیون تومان مشمول پردات ۲۰ درصد مالیات و حقوق ماهانه بین ۱۸ تا ۲۴ میلیون تومان مشمول پرداخت ۲۵ درصد مالیات در سال ۱۴۰۰ است.

به گفته وی از حقوق‌هایی که در هر ماه بیش از ۲۴ تا ۳۲ میلیون تومان هستند، ۳۰ درصد مالیات و حقوق بالای ۳۲ میلیون تومان ۳۵ درصد مالیات اخذ خواهد شد.

منبع: خبر آنلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • کاربر ناشناس
    0

    اقایونی که بالای ۷۰ ملیون میگیرن چند درصد مالیات میدن

    نظرات شما -
    • بی طرف
      0

      اونا همه چیز مال خودشونه!

  • سعید
    0

    اگر حداقل حقوق 5 تومان باشد حداکثر بیش از 15 تومان حرام است.

  • محمد
    0

    داستان کارگری است که چاله را می کند و بعد دوباره پر می کرد....حالا داستان مجلس انقلابی است که حقوق را اضافه می کنند و بعد مالیاتش را زیاد می کنند.

  • ق
    0

    خجالت خوب چیزی می باشد قانون مدیریت خدمات کشوری پرداخت حقوق و مژایای بیش از ۷ برابر حداقل دستمزد را خلاف می داند در شرایطی که کشور از سو مدیریت رنج می برو بعوض اینکه آقایان مدیران پاسخگو باشند مجلس انقلابی آنان را تشویق می کنند با حقوق ۱۵ برابری حداقل دستمزد واقعا نا امید شدیم..

  • ایرانلی
    0

    آخر آقای قالیباف هفته پیش اعلام کردند مبلغ معافیت ۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان است. پس چه شد که منصرف شده و لایحه پیشنهادی دولت را از سقف ۴.۰۰۰.۰۰۰ ریال پذیرفت. مالیات حقوق برای کارمندان واقعا" با این وضعیت خیلی زیاد است.

  • گلی
    0

    اون ۱۵۰ نفری که خدا تومن پول در دسترس دارند و هر وقت اراده کنند یک جایی را به هم می ریزند هم از مالیات معاف هستند فقط یقه کارمند و حقوق بگیر رو سفت چسبیده اید ننگتان باد

  • دلسوز
    0

    واقعا یکی پاسخ دهد چرا قضات وهیات علمی که بالاترین حقوق را می گیرند از پرداخت مالیات معافند ؟وکارگر وکارمند باید مالیات بدهند....

    نظرات شما -
    • بی طرف
      0

      چون اونا راه و چاه قانون رو بلدن!ومیپیچوننشون! مسئولین هم باهاشون در نمیافتن!وبه جای اونا از قشر ضعیف میگیرن

  • چه خبره
    0

    بالا بالا بالاتر هم داریم ؟؟؟

  • علی
    0

    میلیارد میلیارد از این مملکت میبرند اما از دو قرون عیدی کارمند و کارگر بیچاره مالیات میگیرند، کارمند و کارگر بیچاره از سر نداری و گرفتاری و اجبار، اضافه کاری میکنه به امید اینکه بتونه یک مقدار از مشکلاتی که براشون درست کردید کم کنه از همون هم مالیات میگیرید اما سلبریتیها و قاضیها و هیات علمی ها با حقوق بالا و کلی رانت، از مالیات معاف هستند. چه ساده هستند اونهاییکه فکر میکنند تو این مملکت عدالتی وجود داره.

  • معرفت رجایی
    0

    با سلام پیشنهاد میشود در همه ی امور عدالت را مراعات نمایید در خصوص مالیات نیز بهتر است زی 5میلیون تومان معاف واز 5میلیون بشرح ذیل مالیات مقرر واخذ شود.5تا6ملیون 5%-6تا7میلیون 6% - 7تا8میلیون 7%و......تا20میلون 20% از 20الی30 میلیون 30% - 30 تا40 میلون 40%وبالاتر از آن 50%

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها