زمان واریز عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران گفت: عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی به احتمال زیاد اواخر بهمن ماه پرداخت می‌شود.

زمان واریز عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد

‌ علی دهقان‌کیا درباره عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی برای سال ۱۴۰۰، اظهار کرد: عیدی بازنشستگان به احتمال زیاد اواخر بهمن ماه پرداخت می‌شود و هفته آینده دولت مبلغ عیدی را مشخص می‌کند.

وی با اشاره به اینکه هر مبلغی که دولت به عنوان عیدی بازنشستگان کشوری و لشکری مشخص کند سازمان تامین اجتماعی هم همان مبلغ را پرداخت خواهد کرد، گفت: فعلا مشخص نشده که مبلغ عیدی چه قدر است، سال گذشته یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود و هنوز برای امسال را دولت چیزی اعلام نکرده است.

منبع: جماران

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • کاربر ناشناس
    0

    اگه قراره عیدی مثل لشکری و کشوری باشه پس باید حقوقهای تامین اجتماعی هم مثل لشکری و کشوری پرداخت بشه همه جا تبعیض ودولت فقط به فکر منافع خودشه

  • یه بازنشسته تامین اجتماعی
    0

    باید دو ماه حقوق مثل کاگرها بدن نه کارمندها!...اگر عیدی کارمندی میدن باید حقوقمون هم کارمندی بشه...سوا میکنن هرکی هرجا کمترین رو میگیره به زور میندازنش به ما!!!!

  • مهدی
    0

    از ما که بیمه و مالیات .هر نفری هشتصد هزار تومان کم می‌کنید .ببین تو کل کشور چند نفر شاغل داریم .هر ماه مبلغ کلانی جمع میشه لااقل بدین به بازنشستگان

  • ربیع
    0

    عیدی کارمندی حقوق حداقلی کارگری این است سهم بازنشستگان تامین اجتماعی از این دولت اشرافی پولشان را دولت ها خورده اند و اینها که به پس اندازهایشان برای ایام پیری رحم نشده به خود حق میدهند و چارهای ندارند جز اینکه در ایام کرونایی دست از جانبشویند و به خیابان بیایند اینها همانهایی هستند که سالها از حقوق حقه شان بخاطر کشورشان صرفنظر کرده اند و حالا حق خودشان را به شکل صدقه به انان میدهند اگر ازوجدانتان شرم نمیکنید ازخدا و اه مظلومین بترسید ای اعضای دولت رانت و اشرافیت..... .

  • ث
    0

    جناب آقای رئیسی خواهشا به این تشکل های چند نفری مرتبط با دستگاههای اجرایی بویژه تامین اجتماعی از طریق دادستانی و بازرسی کل کشور ورود نمایید که این اشخاص و اطرافیانشان شناسایی تا مشخص شود نقش آنان ازمحل این جایگاهها تامین منافع خود ویا ساپورت سو مدیریت مدیران دستگاهها می باشد یا خدمت به ذینفعان دستگاه مربوطه..

  • کاربر ناشناس
    0

    چرا عیدی کارگران باز نشسته مثل کارمندان است ولی همسان سازی حقوقشان نه فرق میکند شما همسان سازی که میشه کارگران بازنشسته راهم مثل کارمندان بازنشسته حساب کنید اگرعدالتی هست که نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها