معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان پاسخ داد

وام ازدواج ۸۰ میلیون تومانی می‌شود؟

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: اگر مجلس محل تأمین وام 80 میلیونی را مشخص کند و سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی هم بپذیرند ممکن است مبلغ وام به سقف 80 میلیون تومان افزایش پیدا کند.

وام ازدواج ۸۰ میلیون تومانی می‌شود؟

محمدجواد تندگویان گفت: حدأکثر زمان انتظار جوانان از زمان درخواست تا دریافت وام در صورت نبود مشکل، حدأکثر دو ماه است و معمولاً هم تا پایان سال همه درخواست کنندگان وام خود را دریافت کرده‌اند.

تندگویان ادامه داد: ما از نظر نوبت و صف وام مشکلی نداریم مشکل و نگرانی ما بیشتر از نظر اقساط و بازپرداخت وام است چراکه نباید جوانان را از همان اول زندگی به یک بدهکار بانکی تبدیل کرد.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: اگر وام ازدواج 80 میلیون تومان شود حدأقل مبلغ اقساط آن‌ها 2 میلیون تومان می‌شود که با این وضع اقتصادی بازپرداخت آن در کنار سایر هزینه‌ها بسیار سخت خواهدشد لذا باید طوری برنامه ریزی کرد که جوانان امکان بازپرداخت اقساط را داشته باشند.

تندگویان تاکید کرد: اگر مجلس محل تأمین وام 80 میلیونی را مشخص کند و سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی هم بپذیرند ممکن است مبلغ وام به سقف 80 میلیون تومان افزایش پیدا کند.

منبع: رادیو گفت و گو

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کاربر ناشناس
    0

    اگه عقل شعور داشتین به جای وام کالا به مزدوجین میدادین که نه قیمتها بره بالا نه بازار نوسانی بشه چندتکه کالای بسیار عالی و مرغوب مثل یخچال تلویزیون فرش ماشین لباس شوئی با قیمت مناسب میدادین هم بازار کنترل میشد و هم کمکی به مردم بود شما هرچه مبلغ وام را ببرید بالا یه عده آدم بی شرف و سواستفاده کن قیمت اجناس را مبرن بالا عملا هیچ کمکی نمیشه روز بروز پولدارها بیشتر پولدار میشن آنها هم که وابسته به خودتان هستند این وسط سر مردم بیچاره بی کلاه میماند

  • مستعار
    0

    اقای معاون این ۸۰ تومان یک یخچال تلوزیون مشه شما راست میگوید‌ جلو تورم‌بگیر‌با گار تولد کن

  • حمید
    0

    چرا به ازدواج‌های مجدد وام تعلق نمیگیرد آمار مطلقه ها را حساب کنید از مجردها بیشتر است خود بنده چندین سال پیش جدا شدم میخوام ازدواج بکنم ولی با چه پولی توانشو ندارم بار اول هم مگه چقدر به ما وام میدادن ۵۰۰ هزار تومان الان چی میکشن این جوونها همه چیز گرون شده سن ازدواج ۳۵ ، ۴۰ شده خواهشن کمک کنید یا مهریه بیمه کنید بزارید ترس ازدواج از دل جوونها بیاد بیرون با تشکر ،

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها