عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با خبرفوری:

درآمد پایین، مردم را در برابر نوسانات قیمتها آسیب پذیر کرده است / تا به صنعت اتکا نکنیم، درآمد کشور بالا نمی‌رود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ما در صنعت رشد قابل توجهی نداشتیم و بخش عمده درآمدها از طریق کشاورزی و دامداری سنتی و با اتکا به استخدام دولتی بوده است.

درآمد پایین، مردم را در برابر نوسانات قیمتها آسیب پذیر کرده است / تا به صنعت اتکا نکنیم، درآمد کشور بالا نمی‌رود

جلیل رحیمی جهان آبادی در گفتگو با خبر فوری بیان کرد: مشکلی که سبب شده نتوانیم درآمد بالایی داشته باشیم این‌ است که انباشت ثروت و اتکا به صنعت نداریم.

وی ادامه داد: نداشتن درآمد مناسب سبب می‌شود اقشار متوسط نتوانند متناسب با قیمت ها عمل کنند و در نتیجه شکاف طبقاتی به وجود آید.

این گفتگو را بشنوید:

منبع: خبرفوری

76

حجم ویدیو: 5.55M | مدت زمان ویدیو: 00:04:26 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • امیر
    0

    کدوم صنعت... مگه صنعتی گذاشتند بمونه؟؟ همه یا توی بورس دنبال سود باد آورده هستند یا دلالی سکه و ارز و مسکن و خودرو...

    نظرات شما -
    • مرتضی
      0

      دلالی سکه یا ارز شاید ولی اونای که رفتن تو بورس اکثریت مردم میگم. به بالاو رانت وصل نبودن که سود بادآورده نصیبش ن شع. ورودکردن به بازار تا از اصل سرمایه وداراییشون حفاظت کنن وراحت تو دام که دولت براشون پهن کرده بود افتادن سرمایشون که حفظ نشد هیچ بلکه از اصل پول شون هم بر باد رفت . هیچ وقت بازار سرمایه رو با دلالی ارز و سکه یکی نکنید!

  • کلاغ یه پا
    0

    اقای رحیمی نفرمایید همه خوبه وبزودی زود خیلی خیلی زود مجلس نوکر مردم ودولت خونه شاگر جلسه ب گزارخواهندکرد تابودجه کافی راازبانک مرکزی حمال مردم بگیرند برای ساخت اسانسور که مردم همیشه در صف نون فاصله اجتماعی رانفهمند

  • الن
    0

    باز هم کلی گویی حضرات آغاز شد!!! ایشان می فرمایند باید به صنعت اتکا کنیم!!!!!!خب بفرمایند چگونه باید اتکا کنیم ؟؟؟؟؟ می فرمایند شکاف طبقاتی زیاد شده!!! خب بفرمایید چگونه این شکاف را کاهش دهیم؟؟؟ همه ما می توانیم ذکر مصیبت کنیم حتی بهتر از شما!!!

  • الن
    0

    هر وقت اخبار مجلس را مرور می کنم یاد تعبیر رضا خان از مجلس میافتم: طویله!!!

  • کاربر ناشناس
    0

    تاکی مردم باید باحرفای بیخودیا الکی سرکار بزارید بخدا قسم به تمام مقدسات شما همتون دورغ میگد من یک بازنشسته هستم سی سال کارمند دولت بودم چهارده باماشین کارمیکنم پول ندارم روغن ماشین عوض کنم همه شما مسؤلان کشور عزیزمو میسپارم به ان خداوند ی که شما قبول دارید

  • محمد
    0

    دولت فقط فکر خودش و کارمندان سفارشی خود است . کافی است که دولت کوچک شود و دست مردم را برای ایجاد کار ازاد بگذارد و این قوانین ضد کار را اصلاح کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها