حرفهای مردم در برنامه «کوچه پس کوچه»

چرا برخی کارمندان دولتی با مراجعان برخورد مناسبی ندارند؟

اگر یک کارمند دولتی بودید، در مواجهه با ارباب رجوع چه رفتاری از خود نشان می دادید؟ دلیل بی توجهی برخی کارمندان به حقوق مراجعین چیست؟

چرا برخی کارمندان دولتی با مراجعان برخورد مناسبی ندارند؟

به گزارش خبر فوری ، هر روز ما شاهد برخوردهای گاه ناامیدکننده از سوی کارمندان در ادارات دولتی هستیم. از بانکها گرفته تا شهرداریها.

برای ریشه یابی این نوع رفتارها و نبود وجدان کاری، به گفتگو با مردم نشسته ایم. برای آنها یک میز کارمندی گذاشته ایم کنار پیاده رو و خواسته ایم مانند یک کارمند با ما به عنوان اراب رجوع برخورد کنند.

در برنامه «کوچه پس کوچه» که پنجشنبه ها در سایت و کانال خبرفوری پخش می شود، ما حرفهای مردم را می شنویم و از آنها درباره مسائل روز می پرسیم.

در این قسمت، سوال این است که اگر کارمند بودید، با مردم چطور برخورد می کردید. سوال های ما و جواب های آنها را در این فیلم که کاری مشترک از تیم خبری «خبرفوری» و «کلوب مدیا» است را ببینید.

17

حجم ویدیو: 10.07M | مدت زمان ویدیو: 00:04:02 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • علی
    1

    سلام، من خودم کارمند دولت هستم، در یک اداره که باید ۲۰ تا پرسنل باشه ۶تا پرسنل هستن، و نیرو کافی استخدام نمیکنند، از طرفی هم نظارت نیست و فرقی بین پرسنلی که کار میکنه و کسی که کار نمیکنه نیست، و پرسنلی که کار نمیکنه با کمی چاپلوسی برای رئیسش عزیزتر هم هست، که این موضوع باعث تضعیف روحیه پرسنل خوب میشه، و دلیل بعدی مشکل معیشتی پرسنله که اکثر کارمندان دولت در وضعیت اقتصادی بسیار بدی هستند، علت بعدی هم رفتار بد خیلی از ارباب رجوع هاست که کارمندان دولت را برده خودشان می دونند...

  • علی
    1

    وقتی حقوق کارمند 5درصد اضافه میشود چه انتظاری از او می رود

  • حسن عزیزی
    1

    متاسفانه کارمندانی هستند که هر چقدر به آنها احترام میگذاری، رفتارشان تندتر میشود و یک قدم جلوتر میروند، بعضی از انها جواب سلام را به زحمت میدهند، اگر وضعیت معیشت آنها بدست و از ان راضی نیستند شغلشان را عوض کنند چرا از ما انتقام میگیرند، اگر علت این است پس چرا توی همان اداره کارمندان خوش برخورد و فعال هم وجود دارند؟ گذشته از همه اینها کسی که بخاطر فشار های روانی یا مشکلات شخصیتی، بدرفتاری میکند، یک بیمار است که ابتدا باید درمان شود و بعد شروع به کار کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها