دلخوش در گفت وگو با خبرفوری: امکان پرداخت یارانه 250 هزارتومانی وجود ندارد/نامزدها بلوف نزنند

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: امکان پرداخت یارانه نقدی 250 هزار تومانی به مردم وجود ندارد.

دلخوش در گفت وگو با خبرفوری: امکان پرداخت یارانه 250 هزارتومانی وجود ندارد/نامزدها بلوف نزنند

کاظم دلخوش سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ساست خبرفوری پیرامون وعده‎های انتخاباتی برخی از نامزدهای انتخابات ریاست‎جمهوری ازجمله پرداخت 250 هزار تومان یارانه نقدی به مردم اظهارکرد: در شرایط فعلی و با توجه به لایحه بودجه سال 96 که در مجلس شورای اسلامی مورد تصویب قرار گرفته است امکان افزایش یارانه‎ها وجود ندارد.

وی افزود: انتظار می‌رود نامزدهای محترم انتخابات ریاست‌جمهوری که خود افراد موجه و روشنی هستند و سابقه کاری و مدیریت اقتصادی را در پرونده کاری خود دارند نسبت به آنچه بیان می‎کنند دقت‎نظر داشته باشند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: نامزدهای انتخابات ریاست‎جمهوری لطفا در جریان رقابت‎های انتخاباتی خود از هرگونه بلوف زدن در مسائل اقتصادی اجتناب کنند چرا که اینگونه وعده‌ها و شعارهایی که در حال حاضر درفضای کشور مطرح می‎شود افکار عمومی جامعه را تحت تاثیر قرار می‎دهد و پس از پایان انتخابات مشکلاتی را در کشور ایجاد می‎کند.

دلخوش خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود آقایان کاندیدا درصحبت‎ها . اظهارات خود در مناظره‌ها و برنامه‌های انتخاباتی صداقت را مدنظر قرار دهند و وعده‌ها و قول‌هایی را مطرح کنند که امکان عملی شدن آنها وجود داشته باشد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها