مجوز از سرگیری مجدد پروازهای تهران - دبی صادر شد
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از برقراری مجدد پروازهای تهران - دبی از روز چهارشنبه (۱۰ تیرماه) خبر داد.
مجید اخوان در پاسخ به این سئوال که آیا پروازهای تهران - دبی قرار است به زودی از سرگرفته شود یا خیر؟ گفت: از ۱۰ تیرماه سازمان هواپیمایی کشوری و همچنین سازمان هواپیمایی امارات مجوزهای لازم را برای برقرار پرواز در این مسیر صادر کردهاند.
وی با اشاره به اینکه اولویت پرواز با ایرلاینهای ایرانی است، افزود: این پروازها نیز قرار است توسط شرکتهای هواپیمایی ایرانی انجام شود، ولی در آینده ایرلاینها دیگر نیز پس از بررسیهای لازم اضافه خواهند شد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: برقراری پرواز در سایر مسیرها نیز در دست بررسی و نیاز به مجوزهای لازم دارد.
پرواز مهم هست ، اما ویزا صادر نمیکنن خبر فوری جان
ای بابا فک کردم درست شده
البته اگه جنگ جدید راه نندازن تا قبلش جواسیس داخلی