گزارش کیهان از تغییر قیمت دلار؛ نرخ دلار ۱۳ هزار تومان ریخت

قیمت دلار در بازار غیررسمی ارز که تا مرز ۷۰ هزار تومان پیش رفت اکنون در کانال ۵۷ هزار تومان است.

گزارش کیهان از تغییر قیمت دلار؛ نرخ دلار ۱۳ هزار تومان ریخت

کیهان در گزارشی نوشت: وقتی دولت رئیسی بر سر کار آمد به دلیل وجود کسری بودجه ۴۸۰ هزار میلیارد تومانی، تحریم‌ها، فروش ناچیز نفت و... برخی هشدار تحقق تورم سه رقمی و دلار ۱۰۰ هزار تومانی می‌دادند اما با سیاست‌های اقتصادی دولت سیزدهم و پیگیری‌ها و تلاش شخص رئیسی، دولت و بانک مرکزی، روند نزولی نرخ تورم آغاز شده و اکنون تورم نقطه به نقطه به نرخ ۳۱ درصد رسیده است.

دولت در سال ۱۴۰۲ به مدت ۱۰ ماه موفق به تثبیت نرخ ارز با کمترین نوسان شد و با همه تلاش‌های دشمنان و دنباله‌های داخلی و تحولات کم‌سابقه‌ای همچون عملیات طوفان‌الاقصی و تنش‌های دریای سرخ، حمله تروریستی به مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کرمان و پاسخ موشکی ایران به تروریست‌ها در سه کشور، حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری ایران در دمشق و پاسخ محکم ایران در عملیات وعده صادق و بسیاری تحولات دیگر، قیمت دلار در بازار غیررسمی ارز که تا مرز ۷۰ هزار تومان پیش رفت اکنون در کانال ۵۷ هزار تومان است.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • به: کیهان
    0

    دست پیش گرفته ای که پس نیفتی!

  • منصوریان
    0

    خود فریبی نتیجه عکس می دهد ، مردم خوب می دانند که دلار چرا چند تومان پایین امده .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      شما محتکرین دلار ناراحتی که دارد ارزان می شود ..زودتر بفروشید که نابود نشوید..

  • ناشناس
    0

    خواب کیهان فضانورد چپه ...

  • خسرو
    0

    با آسمان و ریسمان کردن بی ربط نمی توانید افزایش بی رویه قیمت ارز از 24/500 تومان به 57/000 تومان را از ذهن مردم پاک کنید.دولت مفلوک نادان ها، قیمت مواد
    غذایی را تا 500% افزایش داده در حالیکه در سه سال گذشته حقوق ها 60% افزایش یافته. قیمت گوشت در مرداد 1400 هر کیلو 145/000تومان بود و اکنون هر کیلو 750/000 تومان و هر روز قیمت آن افزایش می یابد! تورم هم کمتر از 60% نیست! دروغ و فریب را متوقف کنید!

  • ناشناس
    3

    دلار ۷ تومنی رو کردید ۷۲۰۰۰ تومان حالا که شده ۵۷۰۰۰تومان افتخار هم میکنید وانت د فاز

  • شهرام.ر
    0

    وقتی ریال ، کم ارزش ترین پول دنیا باشه و مردم ، درآمد هایشان بر اساس ریال باشد و مخارجشون برحسب دلار !!! ، جایی برای دروغ ، ماله کشی و آمار سازی باقی نمی‌ماند ولی کیهان به راه خود !!! ادامه میدهد.

  • حبیب
    0

    ببینید اگه بقیه کابینه هم شهید بشند دلار تا 40هزار پایین میاد درنگ دیگه جایز نیست

  • هلال محمدی
    1

    باور کنید اصلاح طلبان بیشتر از آمریکا و اسرائیل اختلال ایجاد میکنند که مردم در تنگنا قرار گیرند تا بدینوسیله به دولت شهید رئیسی تهمت ناکارآمدی بزنند ، و بگونه ای عملیات روانی را مهندسی میکنند که گاهی دست شیطان را هم از پشت بسته بهش درس میدهند ، یعنی دنیازدگی و عطش قدرت برایشان ملکه شده.

  • شعبان
    0

    وقتی بافور ومنقل وچیز میز برای حسین آقا آماده باشه
    ازاین گزارش ها بعید هم نیست

  • ناشناس
    0

    😁😃

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها