انواع روش های جوانسازی پوست

امروزه روش های جوانسازی پوست برای پیشگیری از ایجاد نشانه های پیری در ظاهر صورت یا بهبود شرایط، توسط خانم ها و آقایان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انواع روش های جوانسازی پوست

 

اما این مسئله بسیار مهم است که هر شخص با توجه به علائم و نشانه های پیری در ظاهر خود، بهترین تکنیک جوانسازی پوست را برای خود برگزیند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا در مورد انواع روش های جوانسازی و بهترین آن ها، اطلاعات جامع و مفید کسب کنید.

جوانسازی پوست به چند روش انجام می شود؟

روش های جوانسازی پوست به یک الی دو تکنیک ختم نمی‌شود و بسیار متنوع هستند. هر فرد باید با مراجعه به بهترین کلینیک زیبایی، ابتدا در مورد اهداف خود و نتایج مورد انتظار با پزشک منتخب صحبت کند و بهترین روش جوانسازی پوست را برای خود برگزیند. توجه داشته باشید که انواع روش های نامبرده در ادامه مقاله، علاوه بر ایجاد جوانی و از بین بردن پیری، جنبه پیشگیرانه نیز دارند و شما می‌توانید قبل از بروز چین و چروک از آن‌ها بهره ببرید. در ادامه به توضیح مختصر در مورد انواع روش های جوانسازی پوست می پردازیم.

پی آر پی صورت

پی آر پی صورت از نوین ترین روش های جوانسازی پوست برای تحریک رشد سلول های جدید است که با استفاده از پلاسمای غنی از پلاکت خون فرد انجام می‌شود. این تکنیک، علاوه بر از بین بردن علائم پیری و ایجاد جوانی، نوعی احیا کننده برای رنگ پوست و سلامت بافت های زیرین است. این روش تمامی چین و چروک و خطوط عمیق را بهبود بخشیده و تولید کلاژن را نیز افزایش می‌دهد. همچنین برای از بین بردن جای آکنه و اسکار نیز کاربرد فراوانی داشته و کمک می‌کند تا پوست صافی داشته باشید.

لیفت با نخ

لیفت با نخ یکی از بهترین روش های جوانسازی است که پوست را به سمت بالا کشیده و تمامی چین و چروک های عمقی و تمامی نشانه های پیری را رفع می‌کند. این تکنیک که با استفاده از سوزن ظریف و مخصوص انجام می‌شود، باعث استحکام لایه درم پوست و تحریک کلاژن سازی می‌شود. نتیجه لیفتینگ این روش نیمه دائمی بوده و دارای هزینه های کمتری نسبت به روش های جراحی تهاجمی است.

اندولیفت

اندولیفت به عنوان ماندگارترین تکنیک برای ایجاد جوانی و مستحکم سازی پوست در بهترین کلینیک های زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش بر لایه های عمقی پوست نیز تاثیر گذاشته و با تقویت کلاژن سازی، شلی و افتادگی پوست را از بین می‌برد و حتی اگر چربی اضافه ای در آن ناحیه وجود داشته باشد، آن را به مرور زمان برطرف می‌کند. اندولیفت یک روش غیرجراحی است که بدون بیهوشی انجام می‌شود و توسط سازمان غذا و دارو مورد تایید قرار گرفته است.

 

لیفت با بوتاکس

با تزریق بوتاکس یا همان سم بوتولینوم به نواحی مورد نظر از پوست، برخی عضلات و اعصاب ماهیچه ها دچار فلج موقت می‌شوند. این مسئله سبب می‌شود تا پوست مقداری خود را به سمت بالا بکشد و از حالت افتادگی خارج و به اصطلاح لیفت شود. همچنین انواع خطوط و چین و چروک ها با تزریق بوتاکس از بین رفته و به طور کلی می‌توان بیان کرد که جزو متداول ترین روش های جوانسازی پوست بشمار می‌رود. مقدار لیفت و بالا کشیدن پوست با بوتاکس به این بستگی دارد که به کدام ناحیه تزریق شود. قابل توجه است که ماندگاری این روش برای هر فرد متفاوت بوده و به مراقبت های بعد از تزریق و همچنین برند بوتاکس بستگی دارد.

لیفت با ژل و چربی

ژل و چربی در واقع دو ماده پر کننده هستند که ژل ماده ای مصنوعی است، اما چربی ها از بدن خود فرد گرفته می‌شوند. این دو ماده پرکننده معمولا به نواحی از پوست که دارای افتادگی بسیار خفیف هستند و یا فرورفتگی و حالت استخوانی دارند نیز تزریق می‌شود. تزریق ژل و چربی موجب می‌شود تا پوست حالت کشیدگی پیدا کرده و حجیم شود و از حالت افتادگی خارج گردد. با این بهبود ظاهری پس از تزریق فیلر یا چربی، تمامی چین و چروک ها از بین می‌رود.

۲

بهترین روش های جوانسازی پوست

در واقع به دلیل اینکه شرایط پیری پوست هر فرد متفاوت است باید بیان کنیم که بهترین روش جوانسازی پوست بر اساس معاینه بالینی در جلسه مشاوره ای برای هر زیباجو مشخص خواهد شد. هر تکنیک به نوبه خود می‌تواند برای فرد با توجه به نوع پوست وی، به عنوان بهترین روش شناخته شود. برای انتخاب تکنیک مناسب باید توجه کنید که حتما با بهترین متخصص پوست و مو در کلینیک معتبر مشاوره انجام دهید تا با کمترین عوارض جانبی روبرو شوید و در کوتاه ترین زمان ممکن، موثرترین نتیجه را دریافت کنید.

تکنیک های متعدد مانند اندولیفت، تزریق فیلر، هایفوتراپی، پیلینگ کربن، لیزر آر اف و لیزر co2 از بهترین روش های جوانسازی پوست بشمار می‌روند که هر یک از آن‌ها دارای دوره نقاهت کوتاهی بوده و در مقابل نتیجه فوق العاده ای را برای زیباجویان به همراه دارد. تعداد جلسات هر یک از روش ها با توجه به نوع شرایط پوست فرد برنامه ریزی می‌شود و نمی‌توان به طور قطع در آن مورد صحبت کرد. لازم به ذکر است که تمامی این خدمات در کلینیک های زیبایی معتبر و شناخته شده در حال انجام هستند.

 

بهترین کلینیک برای جوانسازی پوست 

امروزه علاوه بر بانوان، آقایان نیز از روش های جوانسازی پوست برای از بین بردن علائم پیری استفاده می‌کنند اما برای اینکه بدانید چه روشی برای شرایط شما مناسب تر است، باید به بهترین کلینیک زیبایی مراجعه داشته باشید تا این امور توسط بهترین متخصص انجام شود.

۳

 در شهر تهران، کلینیک زیبایی مهرافروز به عنوان یکی از معتبرترین کلینیک ها برای ارائه انواع خدمات و روش های جوانسازی پوست شناخته شده است و علاوه بر آن، در زمینه خدمات لاغری با دستگاه نیز نتایج موفقی را برای مراجعه کنندگان خود رقم زده است. در این کلینیک، بهترین متخصصین و اساتید پوست و مو فعالیت داشته و انجام تمامی پروسه های زیبایی با استفاده از بروزترین دستگاه ها انجام می‌شود. برای مشاوره در زمینه انتخاب بهترین روش جوانسازی پوست و ماندگارترین آن می‌توانید به این کلینیک به صورت حضوری مراجعه داشته باشید و از بهترین برند های جهانی در هر نوع خدمات زیبایی بهره ببرید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها