کاغذ دیواری‌های اروپایی را با 70 درصد تخفیف خریداری کنید

انسان نیازمند زندگی کردن در یک فضای خوب و زیباست. به همین دلیل افراد در طول زندگی خود ممکن است بارها دست به بازسازی فضای منزل و محل کار بزنند یا برای ساختن فضایی دلخواه که در آن انرژی مثبت جریان داشته باشد، تلاش کنند.

کاغذ دیواری‌های اروپایی را با 70 درصد تخفیف خریداری کنید

این کار باعث می‌شود تا شما با روحیه و انگیزه بیشتری برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنید. خلق و خوی بهتری داشته باشید، رشد کنید و با بهره‌وری بالاتر آموزش ببینید. یک فضای خوب و زیبا باعث می‌شود آرامش بیشتری را تجربه کنید و عملکرد بهتری در انتخاب‌ها و تصمیمات زندگی داشته باشید.

اما شاید با خواندن این مطلب و رجوع به فضای دلخواه ذهنی‌تان، فکر کنید داشتن این محیط دلخواه نیازمند هزینه زیادی است. ما اینجاییم تا راهی را برای صرف کمترین هزینه جهت داشتن فضای مورد علاقه‌تان، پیش پای شما قرار دهیم. این یک فرصت ویژه برای افرادی است که می‌خواهند جهان اطراف‌شان را تغییر دهند.

کاغذدیواری_های اروپایی را با 70 درصد تخفیف خریداری کنید - تصویر 2

آیا واژه «sale» شما را به خرید ترغیب می‌کند؟

اگر فردی هستید که از هر فرصتی برای خرید مقرون استفاده می‌کنید یا می‌خواهید کالاها را با پایین‌ترین قیمت ممکن بخرید، از این پس به واژه «outlet» هم توجه کنید.

«outlet» در حقیقت زمانی به کار برده می‌شود که یک شرکت ارائه دهنده خدمات کالاهای دست اول و مطابق با مد روز خود را بدون واسطه و با پایین‌ترین قیمت به دست مصرف‌کنندگان می‌رساند. شاید بپرسید چرا یک شرکت باید دست به چنین اقدامی بزند؟

پاسخ این است که معمولا شرکت‌ها با بررسی و انجام تحقیقات بازار در خصوص کالکشن‌های جدید، کالکشن‌های فعلی خود را که ممکن است تعدادی از طرح‌ها و رنگ‌های آن فروخته شده با قیمت پایین‌تر به حراج می‌گذارند. این موضوع یک فرصت برد-برد را میان تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات ایجاد می‌کنند. یعنی مشتریان می‌توانند کالاها را با ارزان‌ترین قیمت خریداری کنند و شرکت نیز می‌تواند با فروش محصولات خود، کالکشن‌های جدیدتر را مطابق با نیاز مشتریان ارائه دهد. در ایران به دلیل وجود رکود و تورم شرکت‌های کمی دست به این اقدام می‌زنند. چرا که با گذر زمان شرایطی ایجاد می‌شود تا بتوانند همان کالا را نه تنها ارزان‌تر، بلکه گران‌‌تر نیز بفروشند. به عبارت بهتر انگیزه یک شرکت برای ایجاد «outlet» توجه به نیاز مشتریان و ایجاد تعامل بیشتر با تمامی اقشار جامعه است. داستان «outlet» در شرکت رویا طرح داخلی نیز از همین نقطه آغاز می‌شود.

کاغذدیواری_های اروپایی را با 70 درصد تخفیف خریداری کنید - تصویر 3

ماجرای راه اندازی «outlet» در شرکت رویا طرح داخلی

رویا طرح داخلی به عنوان اولین شرکت ایرانی ارائه دهنده پوشش‌های کف و دیوار لوکس و دارای بالاترین استانداردهای جهانی در ایران، بخشی به نام اوت لت را راه‌اندازی کرده است. در این بخش کاغذدیواری‌های استاندارد و اوریجینالِ اروپایی و آمریکایی برای ترغیب خریداران عمده و غیرعمده به بازسازی و ایجاد بهترین فضا برای بهبود کیفیت زندگی با مقرون به صرفه‌ترین قیمت ارائه می‌شود. هدف رویا عمل به مسئولیت اجتماعی خود در راستای بهره‌مندی تمام اقشار جامعه از پوشش‌های دیوار با کیفیت از بهترین برندهای روز دنیاست. فروشگاهی که در آن می‌توانید به بهترین برندها، طرح‌ها و رنگ‌های کاغذدیواری دست پیدا کنید و با آن‌ها همان فضایی که همیشه دوست داشتید را بسازید.

کاغذدیواری_های اروپایی را با 70 درصد تخفیف خریداری کنید - تصویر 4

«outlet» رویا طرح داخلی کجاست؟

رویا طرح داخلی به دلیل ایجاد فضای تعاملی بیشتر و بهتر با مصرف‌کنندگان علاوه بر سایت royaco.com دامنه دیگری را نیز با امکان خرید آنلاین به نام newwallcovering.com در اختیار افراد قرار داده است. در این سایت امکان خرید آنلاین، بررسی قیمت‌ها و مشاهده تمام طرح‌های کاغذدیواری وجود دارد و از طریق آن مشتریان می‌توانند با صرفه‌جویی در زمان، هر کجای ایران که باشند، کاغذدیواری دلخواه خود را انتخاب کرده و درِ منزل تحویل بگیرند. این یک فرصت استثنایی برای تغییر و تحولی بی دردسر در کمترین زمان ممکن با پرداخت کمترین هزینه خواهد بود.

به صرفه‌ترین طرح‌های کاغذدیواری را کجا مشاهده کنیم؟

«دنیای کاغذدیواری» جایی است که در آن می‌توانید با کیفیت‌ترین و لوکس‌ترین کاغذدیواری‌ها را با قیمت باورنکردنی خریداری کنید. اگر دغدغه بازسازی یا ساخت فضایی با متریال مدرن و شیک را دارید و در مراحل تحقیق برای انتخاب کاغذدیواری از قیمت برندهای اروپایی در بازار، شوکه شدید، «دنیای کاغذدیواری» را به شما معرفی می‌کنیم.

برندهای York، BN و Seabrock از شناخته شده‌ترین برندهای آمریکایی و هلندی کاغذدیواری در دنیا هستند. پس از ورق زدن آلبوم‌های مختص به آن‌ها می‌توانید طرح‌های جذاب آن را تماشا کنید.صادقانه بگوییم که این طرح‌ها در بازار بسیار گران قیمت هستند، با دیدن آن‌ها انتخاب برای افرادی که بودجه محدود دارند، سخت می‌شود. به همین دلیل شرکت «رویا طرح داخلی» در راستای مشتری‌مداری، جشنواره‌ ویژه در زمینه فروش کاغذدیواری در سایت http://www.newwallcovering.com راه‌اندازی کرده است تا بتواند با ارائه کاغذدیواری‌های مدرن و استاندارد با پایین‌ترین قیمت ممکن، نیاز مشتریانَش را پاسخگو باشد.

اوت‌لت انتخابی هوشمندانه برای خریداران خوش‌ذوق رویا طرح داخلی است. لازم به ذکر است تمامی کاغذدیواری‌های موجود در این فروشگاه مطابق با مد روز بوده و از بهترین متریال اروپایی و آمریکایی ساخته شده است. این یک پیشنهاد به شماست، آن را از دست ندهید !

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها